Ordre nr. 1998 kom lige ind nu, og glæder mig til nr. 2000 på godt 2 år. En Omsætningsfremgang på ca. 50% , er lige lidt under hvad jeg håbede på ved årets start, men har iløbet af året valgt at køre en noget strammere kreditpolitik, og det koster helt bevidst nogle ( dårlige ) kunder, så det er ikke så ringe endda. Slikbutikken blev startet lidt for sjov - da siden egentlig kun skulle bruges som "infoside" , da jeg startede eksport til Thailand, så kunder derude kunne se udvalg. Der er mange udfordringer hver dag - det ved alle jer der har webshops - med indkøb, regnskab, chargebacks, markedsføring og ikke mindst fragt. Derfor er det ekstra lækkert at kunne sparre med andre her på Amino, og hente gode råd - ligesom man selv kan forsøge at bidrage. Ikke desto mindre er det fedt at kunne drive butik hjemmefra, og med arbejdstider der passer en selv - sådan da :) Kunderne skal jo passes, men om du pakker om formiddagen - eller midt om natten er der jo ingen der kan se.. Håber i andre aminoer også har haft et godt år, og er klar til et endnu bedre 2012.
|
Fedt! Det er virkelig godt klaret Jesper. Imponerende at markedet er så stort for online slikbutik, den havde jeg ikke set komme. Tillykke! :-)