Hej alle jer derude... Jeg læser troligt med på mange tråd,men har selv en del spørgsmål... Hvor lang tid gik i med jeres ide til i rent faktisk havde åbnet/igang sat jeres virksomhed?? Når man skal skrive en tråd herinde, skal man vælge i hvilke kategori man vil lægge sin tråd in i,men HVOR finder jeg de forskellige kategorier,hvis JEG vil ind og læse om andre i en bestemt kategori?? (kan i følge mig) Til jer der har åbnet netvirksomhed,måske bare på hobbybasis til at starte med, hvor mange penge har i smidt i projektet...hvis i da vil ud med det???? måske lidt personligt,men jeg syntes det kunne være rart at have noget at gå efter. Og er her nogen som startet noget net halløj,som som MOI HER bare er mega grøn på it området,domæner, SEO og hvad det alt sammen hedder??mener kan det virkelig lade sig gøre, hvis man ikke er så skrab til den slags? I kommer til at høre en del fra mig,så bær over med mig. skal nok prøve at læse mig til meget før jeg spørg...thihi På forhånd tak
|
en blandet landhandel fra en grønskolning!
- 1
Hvis det ikke er en særlig teknisk forretningsidé, så tager det 14 dage til 1 måned at komme i gang. Der kræver i princippet ikke mere end en hjemmeside og et CVR-nr. at komme i gang. Men det er vigtigt at man vil ideen nok til at brug den tid, som skal til for få succes med den. Det vigtigste er en god plan fra start, ellers ender man med at zig-zag'e af sted i stedet for at gå direkte efter målet. |
Et par måneder fra beslutningen var taget - ideen om at starte en netavis havde jeg haft i et stykke tid. Men fra jeg tog beslutningen om, at det skulle være nu gik der et par måneder med at få lavet siden mv.
Når du er på forsiden og scroller ned vil du nå ned over alle kategorierne
Det kostede mig godt 50.000 i startomkostninger - og så gik jeg jo fra indtægt til ingen indtægt over day. (siden er indtægten dog vendt tilbage;) )
Jeg anede intet om seo - men jeg ved en masse om at lave avis og om at skrive. Jeg har betalt mig fra noget, har læst mig til noget - men generelt prøver jeg at holde mig til det, jeg er god til. |
Du kan komme igang med en hjemmeside på Bricksite.com helt gratis. Her kan du lægge dine produkter ind i et galleri, eller du kan lægge dem ind i en webshop med pris, beskrivelse m.v. Så kan du f.eks. oplyse dit kontonummer på kontaktsiden og skrive, at betaling sker over netbank eller med faktura. Du skal selv lægge billeder og tekst m.v. ind på siden. Det kan godt være en udfordring at lægge billeder ind på forsiden, hvis man ikke er vant til at arbejde med grafik. Alternativt kan jeg tilbyde at gøre det for dig for en god pris. Prøv at tjekke siden, og så kan du skrive til mig på PB (privat besked), hvis du ikke selv har mod på at oprette det:) Mvh. Kitt |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Nu er min tanke ikke netsalg, kan siderne hos Brincksite ogs pbruges til at oprette forums osv...?? er meget muligt jeg vil bede om din hjælp,men jeg har ingen begreber om hvad den slags hjælp koster?? |
Nej, man kan ikke oprette forum derinde. Der kan oprettes en gæstebog, men det er jo mest brugt til private sider. En forside med billeder og lidt introtekst, en side med en profiltekst, en kontaktside med kontaktformular samt et galleri med billeder laver jeg for 400-500 kr., inklusive tilretning af billeder til forsiden. Men hvis det slet ikke er netsalg, du har i tankerne, men derimod et forum, så skal du have fat i noget helt andet, som der er andre, der har meget mere forstand på end mig :) Mvh. Kitt |
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
|
Bare i orden :) |
jeg overtog en strip side for for 3 år siden vidste ikke meget om seo og kunne slet ikke styre den . denne side var i flash det er ikke ideelt i søgemaskinerne for google har svært ved at læse flash sider jeg har knoklet for at finde den korrekte måde at få min side til at fungere , jeg har både valgt forkert men til sidste vælger jeg rigtigt grundet man lære mere løbende satset det største er alt hvad har alt hvad i friværdi i bolig og spare op hele tiden og hele tiden knokler for at have nok vidste går galt intet er gratis derfor køre med ekstremt stor underskud jeg håber nu vil vende så det kan give positive tal . lige nu er viden større endnu nogle siden i dag fandt jeg ud af at installere et wordpress plug in det var langt lettere end jeg havde troet i min vildeste fantasier det gik under 1 minut jeg har også haft svært ved at finde stripunderviser men alt ser mere lyst ud nu selv om det ser ud til der stadigvæk skal knokles en del |