Jeg har modtaget et godt tilbud fra link-assistant.com, som fra i dag og de næste 3 dage frem, sælger deres SEO PowerSuite til kun 99 USD. Tilbudet er ikke åben endnu.
Jeg bruger selv en af deres services, men nu er det på tide at komme igang med flere.
Men er værktøjet ikke efterhånden overgået af andre tools, som Jesper indikerer? Hvad kan det efterhånden, som eksempelvis SEOmoz ikke kan gøre bedre? Nu har jeg ikke betalt for hverken det ene eller det andet, men jeg ved da godt, hvad jeg skulle vælge, hvis det endeligt skulle ske trods kontinuerlige betalinger hos den ene.
Og har haft en lang pause fra Spyglass, fordi jeg syntes det var blevet så ringe, men har lige prøvet det igen nu, og det har fået en optur igen :-) Blev faktisk overrasket over dets resultater.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Ja det er sjovt med SEOspyglass. Da de brugte Yahoo siteexplorer var det på en god dag nogenlunde brugbart, efter siteexplorer stoppede og de var tvunget til at nytænke deres backlinkkilder er det bare blevet MEGET MEGET MEGET bedre