Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af julen af hensyn til indvandrere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:05
Det første jeg lige tænker er om det også kommer til at gælde den anden vej. Jeg ved ikke om man holder muslimske festsange i danske folkeskoler, kunne godt være man på nogle skoler fejrer afslutningen på Ramadanen med sang og musik. Hvis der er nogle forkyndelser i der sange, vil skolelederne så også cutte det ud - det tror jeg der vil blive meget ballade om. Rigtig ballade, ikke bare "det er for dårligt" og så rette sig efter det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:20

Vi skal tilpasse os anden trosretning, og det går kun den ene vej, det næste som sker er
nok alt alkohold skal fjernes fra alle bar'er og diskoteker når der er ramadan
næsten på samme måde som man kan opleve i Bosnia, for her tager man hensyn

Vi lukker fremmede ind i vores land, giver dem mad, tøj og husly..
i 1970 toppe en dansktop sang som mange af os er vokset op med, den må ikke
spilles offenligt mere, fordi den bliver misforstået, gider man høre efter og forstår dansk
vil man opdage den faktisk er meget antirasistisk