Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af julen af hensyn til indvandrere.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:05
Det første jeg lige tænker er om det også kommer til at gælde den anden vej. Jeg ved ikke om man holder muslimske festsange i danske folkeskoler, kunne godt være man på nogle skoler fejrer afslutningen på Ramadanen med sang og musik. Hvis der er nogle forkyndelser i der sange, vil skolelederne så også cutte det ud - det tror jeg der vil blive meget ballade om. Rigtig ballade, ikke bare "det er for dårligt" og så rette sig efter det.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:20

Vi skal tilpasse os anden trosretning, og det går kun den ene vej, det næste som sker er
nok alt alkohold skal fjernes fra alle bar'er og diskoteker når der er ramadan
næsten på samme måde som man kan opleve i Bosnia, for her tager man hensyn

Vi lukker fremmede ind i vores land, giver dem mad, tøj og husly..
i 1970 toppe en dansktop sang som mange af os er vokset op med, den må ikke
spilles offenligt mere, fordi den bliver misforstået, gider man høre efter og forstår dansk
vil man opdage den faktisk er meget antirasistisk

En dansker må ikke gifte sig med en uden for eu, untagen der er en masse krav som ægtefællen skal kunne bestå en dansk prøve på dansk, betale 100.000 i garenti til staten, bolig forhold skal også være iorden og af en vis størrelse, her er vores frihed sat ud af spil.. hvis en ehver anden eu borger eller en uden for eu som har fået arbejdstilladelse flytter til Danmark kan han/hun hente en ægte fælle uanset hvor i verden og blive familie samført uden nogen krav efter eu regler, hvis en dansker skal gøre det samme er Danskeren forvist fra sit eget land og må flytte til et andet eu land, med mindre Danskerens ægtefælle opfylder alle urimilige krav, jeg vil gerne se en hvilken som helst dansker bestå samme sprog prøver på rusisk eller kinesisk og kun ha 3 måneder til at lære og bestå, da man ikke kan finde dansk undervisning i hjemlandet.

Mig bekendt er Danmark den eneste land i verden som stiller sine egne borgere ringer end andre ude fra.

Danmark er ikke Danmark mere

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:35

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 19:39
Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:43

Bull.. Tror i også på nisser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)