http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46807929:ændrer-julen-af-hensyn-til-indvandrere.html Hvad mener I om ovenstående? Lad debatten begynde! |
Ændring af julen af hensyn til indvandrere.
- 1
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Vi skal tilpasse os anden trosretning, og det går kun den ene vej, det næste som sker er En dansker må ikke gifte sig med en uden for eu, untagen der er en masse krav som ægtefællen skal kunne bestå en dansk prøve på dansk, betale 100.000 i garenti til staten, bolig forhold skal også være iorden og af en vis størrelse, her er vores frihed sat ud af spil.. hvis en ehver anden eu borger eller en uden for eu som har fået arbejdstilladelse flytter til Danmark kan han/hun hente en ægte fælle uanset hvor i verden og blive familie samført uden nogen krav efter eu regler, hvis en dansker skal gøre det samme er Danskeren forvist fra sit eget land og må flytte til et andet eu land, med mindre Danskerens ægtefælle opfylder alle urimilige krav, jeg vil gerne se en hvilken som helst dansker bestå samme sprog prøver på rusisk eller kinesisk og kun ha 3 måneder til at lære og bestå, da man ikke kan finde dansk undervisning i hjemlandet. Mig bekendt er Danmark den eneste land i verden som stiller sine egne borgere ringer end andre ude fra.
|
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Det var ellers tæt på ramadan middag på Christiansborg i august 11
|
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Nu de jo meget gode til at søge julehjælp, så julesange kan næppe være et problem for dem .. |