Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk fiverr.com site

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden, kan du uddybe det lidt og gøre det konstruktivt, er er godt klar over at billederne er meget ens, men der er jo ingen produkter på endnu?.

Siden er endnu ikke færdigudviklet så der er plads til alt hvad der kan forbedres :)

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 22:41

Ja ideen har jo eksisteret et godt stykke tid i udlandet, og der var også andre fiverr.com lignende sider før den. Men er sikker på vi nok skal indhente den tabte tid, konkurrence er sundt:).  Tak for dit svar.

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 22:44

Tak for de løbende PM'er jeres ydelser skal nok komme med på sitet når det lanceres. Flere pm'er er selvfølgelig også velkommen :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:53

Ftw29:

Helt i orden, kan du uddybe det lidt og gøre det konstruktivt, er er godt klar over at billederne er meget ens, men der er jo ingen produkter på endnu?.

Siden er endnu ikke færdigudviklet så der er plads til alt hvad der kan forbedres :)

Kig på fiverr.com! Kig på underenplov.com! Der skal mere til end brugernes opgave-udbud: Brugerne alene skaber ikke et website, der ser godt og professionelt ud. Der skal også noget design til. Lige nu er der intet. Ingen lækker grafik. Ikke noget flot logo. I mangler i øvrigt også mange flere opgave-kategorier. Jeg ville gå i tænkeboks! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 23:20

Hej TT

Jeg har måske været lidt uklar i mit svar kan jeg se.

Jeg mente kun at det er funktionerne jeg ville have testet og ikke feedback vedr. designet endnu, da det ikke er færdigt så det ville være spild af tid. Beklager ;)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 00:31

Jeg synes generelt, det er en mægtig god idé med sider som denne, men som andre også skriver, vil det være godt, hvis I kan gøre det lidt anderledes end andre.

Lige nu er siden meget skrabet mht. info, men der kommer vel en del om, hvem I er, hvordan man kontakter udbyderne af opgaverne, hvordan man annullerer en opgave, hvad der sker med pengene og alt dét, der gør én mere tryg ved at bruge jeres side.

Når man klikker ind på en opgave, mangler der en boks, hvor man kan skrive til udbyderen af opgaven. Jeg synes, det er fint nok med Paypal.

Du skriver godt nok, vi ikke behøver at komme med vores meninger om grafikken, men jeg vil alligevel lige nævne, at jeg ikke synes, at billedet af kvinden med penge i hånden er seriøst nok, og at billedet er for højt, idet opgaverne efter min mening godt må kunne ses lidt højere oppe på siden.

Jeg glæder mig da til at se noget mere.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 08:47

Hej Kitt

Tak for din gode respons, vi vil også skalere det billede så det bliver lavere, når det rigtige billede kommer på :).

Ja paypal mener jeg også er den bedste form fro betalingsmetode, når man skal holde pengene for sine kunder.

Der kommer flere funktioner som vil skille os ud fra de andre :).

Endnu engang tak for jeres respons!

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 13:28

Siden ligger nu på max1000kr.com :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)