Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk fiverr.com site

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har kigget en del som gæst på amino, men har ikke været medlem endnu. Det vil jeg lave om på så here goes. 

Jeg har en hjemmeside undervejs som er bygget på fiverr.com konceptet, siden er ikke langt fra lancering, og jeg ville i den forbindelse sætte pris på at hvis i flinke mennesker kunne hjælpe mig med et gennemtjek af sitet. 

Hjemmesiden er lavet som en udfordrer til de andre små fiverr.com sites der findes i DK, denne side slår på enkelt design, anden prisstruktur, og mere frihed til at kommunikere med den man køber ydelsen fra. 

Konceptet 

Hjemmesiden er bygget på et populært amerikansk koncept der hedder fiverr.com hvor man kan hyre folk til at gøre ting for sig for $ 5. 
Det koncept har vi bygget videre på og her på denne hjemmeside kan du hyre folk til at gøre ting for dig for maks 1000 kr. Det kan fx. være at lufte din hund for 50 kr. eller få en fremmed til at synge en fødselsdagssang på video for 30 kr. kun fantasien sætter grænser :). Vi har sat et maksimumbeløb på 1000 kr. så man kan ikke kræve mere end det for sin ydelse. 
Jeg vil sætte pris hvis  i ville give konstruktiv feedback (se bort fra at noget endnu står på engelsk).
Og send mig gerne en PM hvis du har et produkt du vil sælge så kan i komme på som nogle af de første på sitet når vi går i luften:)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:26

Hej, du mangler et link, til dit nye site :)

Mvh. Martin T. 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:28

Hvis jeg var dig ville jeg fjerne et 0 fra maximums prisen :-)

Max pris: 100 kroner

Der er i forvejen den danske side underenplov.dk som er bygget med samme koncept. Der er der et max på 500 kroner og det synes jeg er for højt.

Bare min mening :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 22:28

Det var nok en god ide lige at huske ja :D Here goes

http://under1000krcom.myshopify.com/

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:28

Mener der er en anden her fra Amino, der allerede har lanceret et lignende koncept.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:30

Niiiice side! - Glæder mig til at se den! - Hvor gammel skal man minimum være? Mvh.

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 22:33

Tak Jeppe

Man skal være fyldt 15 år. 

Ja okay, der er en lille håndfuld danske sites med lignende koncept i danmark.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:33

Jeg synes ikke, at siden er interessant at se på - slet ikke sammenlignet med den anden danske side, jeg har set.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:34

Jeg ved godt at det vil kunne lyde hårdt og måske være en lyseslukker..

Men med sådan en niche idé skal man satme være hurtig.. Og det var den danske amino der åbnede underenplov.dk 

Så ideen er snuppet og jeg tror uanset hvad, så vil du have det ufatteligt svært ved at konkurrere med den anden side, der kører samme princip. 

Hvis du virkelig stadig tror på ideen, så find noget der gør det endnu mere unikt hos jer.. Noget skal der være, for ellers vil det være meget op ad bakke.

Håber det lykkedes for jer! Go' vind.

Richard 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 19. Dec 11
Skrevet kl. 22:35

Hej Alexander, tak for dit svar.

Ja det er rigtigt. Vi kender til de nuværende sider, og deres prisniveau. Vores ligger på 1000 kr, og så er der nogle der synes det er for højt, men det giver plads til flere former for udbud af ydelser. Man kan sagtens ligge en opgave ud der koster 100 kr hvis man vil :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)