Hej allesammen Har kigget en del som gæst på amino, men har ikke været medlem endnu. Det vil jeg lave om på så here goes. Jeg har en hjemmeside undervejs som er bygget på fiverr.com konceptet, siden er ikke langt fra lancering, og jeg ville i den forbindelse sætte pris på at hvis i flinke mennesker kunne hjælpe mig med et gennemtjek af sitet. Hjemmesiden er lavet som en udfordrer til de andre små fiverr.com sites der findes i DK, denne side slår på enkelt design, anden prisstruktur, og mere frihed til at kommunikere med den man køber ydelsen fra. KonceptetHjemmesiden er bygget på et populært amerikansk koncept der hedder fiverr.com hvor man kan hyre folk til at gøre ting for sig for $ 5.
Det koncept har vi bygget videre på og her på denne hjemmeside kan du hyre folk til at gøre ting for dig for maks 1000 kr. Det kan fx. være at lufte din hund for 50 kr. eller få en fremmed til at synge en fødselsdagssang på video for 30 kr. kun fantasien sætter grænser :). Vi har sat et maksimumbeløb på 1000 kr. så man kan ikke kræve mere end det for sin ydelse.
Jeg vil sætte pris hvis i ville give konstruktiv feedback (se bort fra at noget endnu står på engelsk).
Og send mig gerne en PM hvis du har et produkt du vil sælge så kan i komme på som nogle af de første på sitet når vi går i luften:) |
Hej, du mangler et link, til dit nye site :)
Mvh. Martin T.