Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online booking system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger et online booking system, hvor mine kunder selv kan gå ind og booke tider.

Man skal i sagens natur kunne se hvilke tider som er ledige og hvilke som er optaget. Derudover må det meget gerne være med en form for "login/bruger", da jeg selvfølgelig ikke er interesseret i at det kan blive misbrugt.

Jeg har kigget "Supersaas", men er nysgerrig efter om der eventuelt er andre (bedre) udbydere - Nogen der har erfaring med dette, eller kan anbefale et system?

På forhånd tak.

Mvh.

- Kim -

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på Onlinebooq. Det er netop et online kalender og booking system.
Du kan læse mere om produktet via linket i min signatur og du er naturligvis velkommen til at skrive direkte til mig, hvis du har nogen spørgsmål.

Misbrug af bestilling er ikke anderledes online end hvis folk ringer til dig og opretter en "falsk" tid. Det er ikke min erfaring, at det overhovedet er et reelt problem i den virkelige verden. Det er bedre at have så nemt et bestillingsflow som muligt for dine kunder end at besværliggøre det med koder/brugere/logins.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kim. Det kommer an på hvordan din løsning skal laves/bruges til men Wordpress vil fint kunne bruges hvilket iøvrigt er gratis. Du kan skrive en pb så kan vi tage en snak om det. Mvh Nikolaj
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Time Book kan de ting du søger og meget mere.

Plus der er ikke mulighed for at misbruge Booking systemet.

Du er velkommen til at ringe eller mail.

Mvh.

Team Time Book

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)