Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DRs programmer på iPhone, iPad og Android på lovligvis.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 55
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu prøver jeg igen. Som de fleste af jer nok ved så lukkede DR for DRvideo. DR har hele tiden haft en API som jeg ikke har ville gøre brug af da jeg mente at det var for sløvt. Siden da har DR dog arbejdet med hastigheden til et punkt hvor jeg mener det er acceptabelt.

Derfor kan jeg nu afsløre for jer, at der er lavet en ny version af DRvideo bygget ud fra DRs API så der ikke burde være problemer denne gang. 
Vi må som nogle måske ved ikke bruge navnet DRvideo, så derfor hedder det nu H5TV. Derudover har webappen fået et nyt UI og mulighed for at søge efter programmer.

Det eneste minus er at vi desværre ikke kan styre hvilke programmer der fungere og hvilke der ikke gør. Så bær over med os, at nogle programmer ikke fungere. Vi håber dog at DR får løst disse småproblemer.

Sen nye hjemmesideadresse er www.h5tv.gixmo.dk indtil nu.

Vi hører gerne feedback fra alle glade mobilbrugere.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:03

Har de lukket for din adgang får access denied på de 5 første videoer

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 23:51

Nej, det har de ikke. Det er bare den dårlige side af DRs API. Nogle gange virker en række af deres videoer ikke igennem deres API. Det er netop derfor at jeg først har lavet denne version nu, da det faktisk fungerer bedre nu end før. Selvom det kam være svært at tro på.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:55

vil evt. bruger føle at det er dine side som er grunden til det og de så vil droppe din side.

Du skulle måske tilbyde den til dr og så lukke den og så gå vedre til noget som vil virke hele tiden.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Oct 10
Fra  MacKabler.dk Skrevet kl. 08:49

Førhen lavede jeg den med DRs rss feed. Men det var åbenbart ikke tilladt. DR er selv igang med en, de er bare langsomme.

Jeg har skrevet på vores webapp at nogle programmer ikke kan afspilles på grund af DR - så mon ikke de forstår det :)
Samtidig vil de programmer der slet ikke virker blive sorteret ud, så snart vi finder dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)