Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til Young Enterprice

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey unge helt! 
Jeg deltager i år i Young Enterprice.
Vi har en enorm god idé og vores idé har potentiale til at gå hele vejen til Danmarksmesterskabet!
Jeg oprettede for noget tid siden, en tråd der beskriver vores idé lidt. Vi fik dog ikke den store respons.
Tjek det her: http://www.amino.dk/forums/t/144939.aspx

Jeg har muligvis kontaktet de forkerte, da 'alle andre' sikkert ikke har været med i Young Enterprice.
Men til de af jer der har, har I nogle gode råd I kan dele ud af? (:

Det er guld værd, for os der skal til at i gang med det nu. :)

Jeg håber I har lidt mere at byde ind med, den i min tidligere tråd. (:

Hav en god aften!(: 
/Mikkel Hansen 

Tilføj mig gerne på Skype, MikkelHansen92. 
Ser frem til at lærer jeg bedre at kende! :)  

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:39

Uden at vide noget om dit produkt vil jeg gerne introducere dig til produktet GABA, som mest anvendes i forbindelse med styrketræning og lignende. Det er et hormon der efter sigende skulle sætte gang i nogle centre i hjernen der får din krop til at restituere hurtigere, samtidig med at du får en dybere søvn og føler dig mere udhvilet når du vågner.

Jeg har et par venner der selv tager det, somsagt - i forbindelse med træning og jeg har selv prøvet det i en overgang for at prøve virkningen og resultatet var overvejende positivt, især ifht prisen på dette.

Somsagt, igen - uden at kunne sige noget som helst om dit produkt, da jeg intet ved om det, så ér der altså lignende produkter på markedet. Om dit/jeres virker bedre skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Super idé iøvrigt, jeg tror der er et stort marked i det, især med den rigtige markedsføring da der jo ér mange stress-ramte og folk der generelt bare har for meget i tankerne. 

Mvh
Sofus  

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 00:57

Deltog i young enterprise sidste og blev nr 4 en god idé er at lave et produktblad lidt med idegenering markedsføring og produktion

Også forbered hjemmefra :P

Evt. lave nogle plakater, stil en computer op med animation af brugen i så fald det er et fysisk produkt eller lav en animation over hvad det går ud på.

En god idé er også at have et produktblad til hver dommer der kommer det giver lidt ekstra point :P

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)