i dag mandag kl. 19.00 lukker jeg op for Ustream og jeg har lokket to spændende iværksættere til fadet. Den ene er Rune Sørensen fra AppHarbor og her er hans beskrivelse af sig selv og virksomheden:
Jeg startede i September sidste aar AppHarbor sammen med mine to medstiftere, Troels Thomsen og Michael Friis. Efter et 10 minutter interview ved Y Combinator i Mountain View blev vi optaget og rejste derfor herover og boede i Januar-Marts i Mountain View for at deltage i programmet. I marts rejste vi seed kapital fra amerikanske investorer (SV Angel, Start Fund, Quest Software, Salesforce, Accel og Ignition). Vi har nu kontorer i San Francisco og Koebenhavn og har indtil videre ansat 3 danske udviklere. Produktet, AppHarbor, er en Platform as a Service til .NET baserede web applicationer. Vi tilbyder en fuldt serviceret platform til at udgive og skalere .NET web application paa sekunder. Hvis du kender Heroku er det meget den samme udvikleroplevelse vi har forsoegt at lave for .NET udviklere. Vi konkurrerer primaert med Windows Azure, som er Microsofts konkurerende produkt.
Læs mere om AppHarbour her: Den anden er Torsten Kolind fra YouNoodle. Han skriver: Jeg selv kom herover i starten af 2009 for at lave YouNoodle, var den eneste dansker på det oprindelige hold. Siden har vi splittet i to (YouNoodle og Quid) og ændret forretningsmodel indtil flere gange. I dag er vi 11 på holdet og for nyligt blevet overskudsgivende. Torsten kan i læse mere om her: Og YouNoodle kan i læse mere om her: For at se/deltage i eventet, så gå ind på denne adresse: Adresse: http://ustre.am/wVZC og skrive denne kode: Plus De bedste hilsner
|
Hej Martin super fedt glæder mig enormt meget, glæder mig mega meget!
Men når jeg skriver koden ind i feltet, refresher den bare siden, og lige meget hvor mange gange jeg prøver bliver den ved i samme rytme, tror du at det er fordi det ikke er startet endnu eller?