Hej, jeg har udviklet en web crawler der samler links til andre sider hvor man kan se streamet tv serie og film. jeg ville egentligt lave websitet selv, men jeg kan ikke finde tiden til det. webcrawleren fungere nu som den skal og er klar til at holde et website opdateret, men den bliver stadig udviklet løbende, til at finde og filtrer flere links, så data kvaliteten er i top. indtil videre har jeg over 1.000.000 links til 100.000'er af episoder til 6.000 tv serier og mere end 20.000 links til 6.000 film. med sitet kan man udover reklamer, tjene penge på affiliate links til amazon og itunes som selvfølgelig ligger øverst på listen med links til en bestemt episode/film. hvis dette lyder interessant så send en PB med et bud på hvordan vi får dette site op at kører, jeg er åben overfor alle forslag. hvis du er interesseret i et partnerskab i dette projekt skal du have erfaring med at udvikle websites, og have launcet websites før med success. dvs du også skal kunne SEO websitet og markedsfører det online. |
Følgende er skrevet med den formodning at du ikke har etableret de relevante aftaler med ejerne af ophavsretten på det, du udbyder.
Du er godt klar over, at med de regler osv. der er i dag, vil du ende med et kæmpe erstatningskrav?
1) Det er ikke tilladt at udbyde film og tv-serier uden tilladelse.
2) Alle dine annoncører KAN og VIL standse udbetalinger ved den FØRSTE påtale, du får.
3) Du kan være sikker på at du bliver opdaget mere eller mindre øjeblikkeligt, og efter dansk ret kræver det ikke påtale, før du modtager fakturaer og/eller erstatningskrav med posten.
Dvs. du ender med en stor udgift som i værste fald kan ende i millionklassen.
Som eks. er der Piratebay-sagen, hvor de ikke engang udbød materialet direkte, men indirekte, og stadig endte med frihedsstraf og erstatningskrav. Det du vil, er i rettens øjne værre end det, piratebay gjorde. Du vil tjene - direkte - på at udbyde andres ophavsretlige materiale. Det må du ikke. Medmindre du har betalt for retten til det - og det tror jeg ikke på.
Der er få lovlige lignende tjenester i verden - og der snakker vi om sider, der kræver medlemskab.
Mvh Peter / ppmedia / www.mediaprotect.dk