Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online database med links til streaming af tv serier og film

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har udviklet en web crawler der samler links til andre sider hvor man kan se streamet tv serie og film. jeg ville egentligt lave websitet selv, men jeg kan ikke finde tiden til det.

webcrawleren fungere nu som den skal og er klar til at holde et website opdateret, men den bliver stadig udviklet løbende, til at finde og filtrer flere links, så data kvaliteten er i top.

indtil videre har jeg over 1.000.000 links til 100.000'er af episoder til 6.000 tv serier og mere end 20.000 links til 6.000 film.

med sitet kan man udover reklamer, tjene penge på affiliate links til amazon og itunes som selvfølgelig ligger øverst på listen med links til en bestemt episode/film.

hvis dette lyder interessant så send en PB med et bud på hvordan vi får dette site op at kører, jeg er åben overfor alle forslag.

hvis du er interesseret i et partnerskab i dette projekt skal du have erfaring med at udvikle websites, og have launcet websites før med success. dvs du også skal kunne SEO websitet og markedsfører det online.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 16:52

Følgende er skrevet med den formodning at du ikke har etableret de relevante aftaler med ejerne af ophavsretten på det, du udbyder.

Du er godt klar over, at med de regler osv. der er i dag, vil du ende med et kæmpe erstatningskrav?

1) Det er ikke tilladt at udbyde film og tv-serier uden tilladelse.
2) Alle dine annoncører KAN og VIL standse udbetalinger ved den FØRSTE påtale, du får.
3) Du kan være sikker på at du bliver opdaget mere eller mindre øjeblikkeligt, og efter dansk ret kræver det ikke påtale, før du modtager fakturaer og/eller erstatningskrav med posten.

Dvs. du ender med en stor udgift som i værste fald kan ende i millionklassen.

Som eks. er der Piratebay-sagen, hvor de ikke engang udbød materialet direkte, men indirekte, og stadig endte med frihedsstraf og erstatningskrav. Det du vil, er i rettens øjne værre end det, piratebay gjorde. Du vil tjene - direkte - på at udbyde andres ophavsretlige materiale. Det må du ikke. Medmindre du har betalt for retten til det - og det tror jeg ikke på.

Der er få lovlige lignende tjenester i verden - og der snakker vi om sider, der kræver medlemskab.

Mvh Peter / ppmedia / www.mediaprotect.dk

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Tilmeldt 26. Oct 11
Skrevet kl. 17:13

Jeg må indrømme at jeg ikke har læst ind omkring reglerne, men der er ikke noget copyrightet materiale på sidens servere. det eneste siden tilbyder er links til andre sider der hoster indholdet hvor det kan streames.

Tilmeldt 26. Oct 11
Skrevet kl. 17:29

og hvor læste du i mit indlæg at jeg ville tjene direkte på at bryde loven?

og i piratebay sagen var det torrentfilerne der var delte meninger om og som de blev dømte på bl.a.

Jeg følger ikke dansk lovgivning... jeg følger den svenske. og jeg har ingen intentioner om at bryde loven, der er mange sider rundt om i verden der gør det jeg har planlagt, uden problemer. bare ikke i samme størrelse som jeg havde tænkt mig.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 17:50

Selv det at linke til sider er forbudt, både efter dansk og svensk plus EU lovgivning.

Jeg tror du vil finde at de sider, du nævner som reference, bliver lukket og genåbnet hele tiden.

Kernen er at hvis der ikke er styr på rettighederne, vil dine annonceleverandører fryse udbetalingerne.

Og efter både dansk, svensk og EU lov SAMT FN's World Intellectual Property regelsæt, er det du nævner ikke tilladt. Der er tale om direkte eller indirekte fortjeneste på materiale, du ikke må stille til rådighed, medmindre du har tilladelse til det.

Hvad er det i øvrigt for sider du bruger som kilder?

problemet er at de fleste tube-sider og andre leverandører af streams både hoster lovligt og ulovligt materiale, og det kan du ganske givet ikke kontrollere. Men du er som henviser også ansvarlig for lovligheden af materialet.

Youtube indeholder meget lovligt materiale, men størsteparten af materialet på Youtube er slet ikke lagt op på lovlig grundlag.

Der er mange tv-stationer, der udbyder deres tv-serier osv. via streams, men de virker ikke i Danmark og der er ikke licens til at formidle det her i landet.

Det eneste jeg vil gøre opmærksom på, så du véd det, er at du vil bevæge dig på meget gyngende grund, og at du i bund og grund efter loven (både dansk, svensk, EU og international) vil kunne drages til ansvar for ethvert ulovligt materiale, du henviser til. Så du skal have godt styr på kilderne, og på dine tilladelser :)

Jeg kender til området, fordi en af mine kernekompetencer er kontrol af ophavsret på bl.a. tube-sider

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:58

@ppehrson

Vil det sige Google heller ikke må linke til sider med ulovligt materiale, eller er det kun andre crawlere der kan straffes?

Skal man eventuelt bare crawle noget andet også, så man ikke kun crawler ulovligt materiale for at det så er lovligt?

Er der nogen sager i Danmark hvor personer er dømt udelukkende for at linke til en side med ulovligt materiale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)