Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har nogen af jer ændret retning pludselig???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne godt tænke mig at høre, nogen af jer herinde har oplevet at været gået igang med en ide, og efter i er kommet mere ind i sagerne og har brugt Amino, så er kommet frem til en HELT ANDEN ide,og har udført den og glemt den oprindelige ide??

Min kæreste kom på en smadder go ide inat da han ikke kunne sive,men det er en helt anen boldgade end det jeg havde tænkt...og dog dette handler staidg om at hjælpe andre mennesker.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg fandt ud ad mere om seo da jeg kom herind den første side jeg havde var i delvis flash den ide opgave da de forklaret det ikke virket i google ret godt derfor var min side faldet ned ad på det tidspunkt 

jeg bestemt mig for wordpress men fandt ud ad der mange forskeligge temaer efter flere år er jeg endelige ved at være færdig ,da de første år intet vidste nu ved jeg meget måske skulle have brugt 1 år på viden og så startet med siden for hen ad vejen har jeg fået feedback andre hvorfor virket ikke det plug in det tema 

hvorfor er der forskel fra det tema til det temaer 

nogle sagde så joomla men samme ting der er forskel , de fleste fandt gratis temaer ikke købe temaer der kan mere og jeg fandt ud ad både wordpress og joomla med mere var der købe temaer der er bedre så det var at vælge om ville købe et tema i wordpress eller joomla hvad arbejder jeg bedst i 

der er dog forskel i købe temaer det skal man også kigge efter i begge 2 så det er ikke let at vælge i sær når man ønsker det bedste og derved ved de tråde hvor søgte råd har jeg hele valgt nyt og nyt da rådene er forskellig man skulle afprøve rådene og man kunne se der kom nye råd 

forum synes jeg især godt vis op starte virksomhen online hjemmeside og spørger omkring seo 

vis har spørgsmål omkring cvr nummer regnskab om det 

men der er meget mere hvor jeg har ændret mening ved andres input , jeg er altid glad vis folk kommer med input eller kritiserer en man lytter altid og giver feedback for at blive bedre på alle kanter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)