Hej Lars, tillyke med sitet, du er kommet godt i gang med det, og jeg vil give lidt feedback på desginet og bruger venlighed.
Da jeg første gang kom ind på siden, finder jeg siden meget forvirende, der er rigtig mange elementer der hænger for sig selv rundt om på siden, der alle vil have min opmærksomhed og en baggrund der også skriger på opmærksomhed. Så mit indtryk er en forvirende og rodet side. Da der er så mange elementer på siden, vil jeg anbefale at du ændre baggrunden til en ensartet farve, det vil være med til at skabe ro på siden, og give fokus til inholdet. Dette vil også øge læsbarheden på salgsbetingelserne, konkruencen, indkøbssiden m.m. altså alle de steder hvor teksten, ikke selv har en baggrund.
12 produkter som fremhævede vare, synes jeg også er for meget og med til at skabe uro på siden, ved at de alle gerne vil have opmærksomhed, skær det i stedet ned til 2-3 produkter, det er igen med til at skabe ro på siden.
Nyhederne er gemt væk nede på siden, og jeg opdagede dem ikke i starten, de skal højre op på siden, og så er det kun en eller to af de seneste nyheder der er på forsiden, og resten ind på en nyhedsside.
Det er en fin indkøbskurv der er på siden, men jeg kan ikke forstå hvorfor der er behov for to indkøbskurve på siden, jeg ville fjerne den øverste af dem, der stå ved "Din konto"
Dit banner for din konkurence, kunne godt laves lidt støre, så den er lige så bred som resten af kollonen, lige nu forstyre den mest billedet, hvis den ikke skal være støre, så bør den centreres i kolonen, for at skabe mere harmoni.
Som andre skriver så bør der ikke være reklamer på en shop. Dels synes jeg det får shopen til at virke uprofessionel, og dels så risiker du at lede potentielle kunder væk fra din side.