Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.trendseller.dk ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil meget gerne høre jeres mening om www.trendseller.dk, som jeg har lagt lidt tid i at få op og køre. Siden er stadig helt ny og mangler en del SEO optimering endnu, men begynder trods alt ligne noget.

I behøver ikke registere jer for benytte siden og er til en hver tid velkomne til at købe et billigt ur, hue mv., som den sidste julegave ;-)

Håber på nogle gode og brugbare tilbagemeldinger.

God jul til alle

Hilsen,

Lars

Tilmeldt 18. Dec 11
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 23:06

Glemte at skrive, at shoppen er bygget med Prestashop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

reklamer videre 

reklamer videre på siden det virker ikke seriøst , det er en webshop ikke en blog 

overskrifter

husk h1 i overskrifter på siden og under overskrifter h2 h3 det gør siden mere overskuelige og deler især lange sider op som betingelse siden

baggrund

teksten er lidt svær at læse mest hvid i den. men der hvor  der er sort i baggrunden  og tekst samme sted er svært at se ordne da det er samme farve 

titlen

husk google viser kun 67 tegn ikke 150 tegn så begræns den titlen 

kontakt siden 

lig dem samme med siden med kontaktformularen derved hurtigt nemmere at kontakte jer

url

husk danske url til dansk tekst , kontaktsiden og enkel andre undersider så jeg det var engelske url 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:37

Hej Lars,

Logo
Puha det er ikke særlig vellykket, og den orange farve er svær at tyde på den lyse baggrund.

Baggrund
Fint du ønsker, at have noget vinter stemning på siden, men det kan udføres bedre, da det nuværende får siden til at så billig/discount ud.

kontakt
Får alle dine kontakt oplysninger lige fra adresse, mail, cvr osv i bunden af designet så de er synlige for brugeren. De ter også med til, at siden virker mere troværdig.

......

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 15:03

Hej Lars,

Først og fremmest synes jeg at din kurv i højre hjørne er rigtig god og synlig. Men jeg forstår ikke hvorfor betalingsmetoderne underneden er præsenteret 2 gang. 1 gang er nok. Og så vil jeg tilføje det almindelige dankort også. (Selvfølgelig kun hvis det kan lade sig gøre - Men ellers bør du købe en løsning hos nets hvor det kan. Det er dumt at en kunde som er interesseret ikke kan få lov at købe pga. korttypen. Så få dem alle med. Og det koster ikke særlig meget ekstra)

Derudover er jeg enig mht. reklamer. De hører ikke hjemme på din side. Du skal holde på dine besøgende og ikke sende dem videre.

Og så kan du med fordel lave menuen så undermenuerne først dukker op når man har klikket på overmenuen.. Hvis du får mange flere punkter på, så kan den hurtigt bliver uoverskuelig.

Mvh. Martin Meier 

Tilmeldt 18. Dec 11
Fra  Trendseller.dk Skrevet kl. 08:44

Hejsa. Takker for de fine tilbagemeldinger indtil nu. Jeg er allerede gået så småt igang med tilpasningerne :)

Mvh. Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:55

Hej Lars, tillyke med sitet, du er kommet godt i gang med det, og jeg vil give lidt feedback på desginet og bruger venlighed.

Da jeg første gang kom ind på siden, finder jeg siden meget forvirende, der er rigtig mange elementer der hænger for sig selv rundt om på siden, der alle vil have min opmærksomhed og en baggrund der også skriger på opmærksomhed. Så mit indtryk er en forvirende og rodet side. Da der er så mange elementer på siden, vil jeg anbefale at du ændre baggrunden til en ensartet farve, det vil være med til at skabe ro på siden, og give fokus til inholdet. Dette vil også øge læsbarheden på salgsbetingelserne, konkruencen, indkøbssiden m.m. altså alle de steder hvor teksten, ikke selv har en baggrund.
12 produkter som fremhævede vare, synes jeg også er for meget og med til at skabe uro på siden, ved at de alle gerne vil have opmærksomhed, skær det i stedet ned til 2-3 produkter, det er igen med til at skabe ro på siden.

Nyhederne er gemt væk nede på siden, og jeg opdagede dem ikke i starten, de skal højre op på siden, og så er det kun en eller to af de seneste nyheder der er på forsiden, og resten ind på en nyhedsside.

Det er en fin indkøbskurv der er på siden, men jeg kan ikke forstå hvorfor der er behov for to indkøbskurve på siden, jeg ville fjerne den øverste af dem, der stå ved "Din konto"

Dit banner for din konkurence, kunne godt laves lidt støre, så den er lige så bred som resten af kollonen, lige nu forstyre den mest billedet, hvis den ikke skal være støre, så bør den centreres i kolonen, for at skabe mere harmoni.

Som andre skriver så bør der ikke være reklamer på en shop. Dels synes jeg det får shopen til at virke uprofessionel, og dels så risiker du at lede potentielle kunder væk fra din side.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)