Nu har jeg så brugt weekenden på at flikke mit lille miniprojekt færdig (næsten, som enhver programmør siger)
Hvis nogen af jer har lyst til at give lidt kritik med på vejen, skal den være meget velkommen. Jeg søger primært jeres umiddelbart opfattelse af designet, som er lidt minimalistisk og afdæmpet i farverne.
Mht SEO og Google behøver I ikke at bruge tiden på det.
I er selvfølgelig meget velkomne til at lave en konto (der skal kun angives meget lidt info) for at kunne kigge omkring.
Videoen der reklameres for på forsiden er undervejs, der er ved at lavet voice-over af en amerikaner :)
Der er jo ikke meget at give feedback på når man ikke har en bruger, men jeg ville først og fremmest sætte dit CVR nummer op på siden det giver troværdighed :-) Og måske også lave en kontakt side :-)
Det var også mere sådan bare lige det umiddelbare indtryk af udtrykket jeg fisker efter.
Jeg er en hest til at lave grafik og design, og da ingen "gad" hjælpe mig, måtte jeg jo lige kaste mig lidt ud i den diciplin selv, men ja skal lige huske at have en kontakt-info side på!
der mangler lige en kontakt siden om jer side , der er ikke meget indhold at give feedback endnu , da der ikke står indhold på siden er jeg lidt usikker på hvad siden omhandler
efter logget ind jeg er stadig forvirret over hvad siden omhandler der mangler lidt mere indhold end de få linjer tekst og intet på de 3 sider nærmeste den side linker videre til
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows