Tjah, hvid brugerne acceptere det når de opretter sig kan jeg ikke se noget problem i det. |
Kan i hjælpe mig lidt med brud på regler angående lukkede fora.
Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.
Men jeg er medlem af andre forum på nettet, hvor man har log-in men det betyder ikke at det jeg skriver ikke kan googles ( fandt jeg engang uheldigvis ud ad UPS) så lavede hjemmesiden lukkede forums så folk kunne skrive privat,og som ikke kunne googles....Så hvis man skal bruge log-in er det ikke ens betydning med at man IKKE kan google det..... man skal virkelig være om sig, når man blotter sin sjæl på nettet :-/ |
Det er vel vedkommende der står for forummet der bestemmer reglerne. Hvis du ikke kan lide dem, kan du jo som et frit menneske finde et andet forum. Jeg kan bestemt ikke se hvorfor du ønsker at politianmelde ham fordi han kører hans forum imod dine ønsker. Jeg tænder da heller ikke fakler og henter høtyve bare fordi pølsevognen nede på hjørnet ikke gider at servere min hotdogs med karryketchup - så finder jeg da bare at andet sted at købe mine hotdogs. |
Hej Mads. Nu var det heller ikke fordi jeg ville politianmelde vedkomne. Jeg prøver bare at forhøre mig om hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Men kan godt følge din tankegang. |
Du har bestemt ikke misforstået noget Miriam. Det er et forum med log-in og som har underkategorier der er lukket så kun forældre med børn af samme form for sygdom har adgang til netop denne gruppe og der er her administratoren har valgt at tage nogle af indlæggene og lægge dem ud til åbent skue hvilket jeg syntes er uacceptabelt. Specielt fordi der i betingelserne for at kunne oprette sig som bruger bl.a. står dette.
Det med hackingforsøg er hvad det er. Det kan man desværre ikke altid undgå. Men det med at de lukkede emner ikke vil blive videregivet uden ens samtykke bed sig fast. Det er jo egentlig et brud på forummets eget regelsæt. Med venlig hilsen Kasper |
|
Men burde administratoren ikke være opmærksom på dette så der var en mulighed for at kunne advarer netop om at det kom op når man søgte på google? Det er jo en mening med at det er et lukket forum så netop disse ting bliver holdt inden for forummets 4 vægge. |
'Hvis det er et lukket forum, og folk tror de er SAFE derinde og andre ikke kan se hvad der bliver skrevet,er det er fatal fejl for admistrator side vil jeg sige. sådan ville jeg i hvert fald gøre hvis det var min hjemmeside,og slet ikke om sådanne personlige ting og sager. |