Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i hjælpe mig lidt med brud på regler angående lukkede fora.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah, hvid brugerne acceptere det når de opretter sig kan jeg ikke se noget problem i det.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 23:57
Det er muligt jeg misforstår..i så fald undskyld.
Men jeg er medlem af andre forum på nettet, hvor man har log-in men det betyder ikke at det jeg skriver ikke kan googles ( fandt jeg engang uheldigvis ud ad UPS) så lavede hjemmesiden lukkede forums så folk kunne skrive privat,og som ikke kunne googles....Så hvis man skal bruge log-in er det ikke ens betydning med at man IKKE kan google det.....

man skal virkelig være om sig, når man blotter sin sjæl på nettet :-/
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 00:01

Det er vel vedkommende der står for forummet der bestemmer reglerne. Hvis du ikke kan lide dem, kan du jo som et frit menneske finde et andet forum. Jeg kan bestemt ikke se hvorfor du ønsker at politianmelde ham fordi han kører hans forum imod dine ønsker. Jeg tænder da heller ikke fakler og henter høtyve bare fordi pølsevognen nede på hjørnet ikke gider at servere min hotdogs med karryketchup - så finder jeg da bare at andet sted at købe mine hotdogs.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:31

Hej Mads.

Nu var det heller ikke fordi jeg ville politianmelde vedkomne. Jeg prøver bare at forhøre mig om hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Men kan godt følge din tankegang. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 21:42

Du har bestemt ikke misforstået noget Miriam. Det er et forum med log-in og som har underkategorier der er lukket så kun forældre med børn af samme form for sygdom har adgang til netop denne gruppe og der er her administratoren har valgt at tage nogle af indlæggene og lægge dem ud til åbent skue hvilket jeg syntes er uacceptabelt. Specielt fordi der i betingelserne for at kunne oprette sig som bruger bl.a. står dette. 

Selvom denne information ikke vil blive videregivet til tredjemand uden dit samtykke, vil hverken "Forummets navn" eller phpBB blive holdt ansvarlig for ethvert hackingforsøg, som kan medføre at dataene bliver kompromitteret.

Det med hackingforsøg er hvad det er. Det kan man desværre ikke altid undgå. Men det med at de lukkede emner ikke vil blive videregivet uden ens samtykke bed sig fast. Det er jo egentlig et brud på forummets eget regelsæt.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 21:46
må jeg spørge om hvad siden hedder?? ikke at jeg vil snuse rundet derinde,men det lader til at være noget i stil med det jeg har i tankerne,og jeg har nemlig ikke kunne finde noget som hels tpå nettet om det.så syntes min ide er super god,men nu lader det jo til at den måske findes.....please help
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:27

Der er mange fora-software der som standard har en Google-bot bruger tilknyttet - altså er det ikke nødvendigvis administratoren der har sat denne feature op med vilje.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 22:32

Men burde administratoren ikke være opmærksom på dette så der var en mulighed for at kunne advarer netop om at det kom op når man søgte på google? Det er jo en mening med at det er et lukket forum så netop disse ting bliver holdt inden for forummets 4 vægge. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:02

'Hvis det er et lukket forum, og folk tror de er SAFE derinde og andre ikke kan se hvad der bliver skrevet,er det er fatal fejl for admistrator side vil jeg sige. sådan ville jeg i hvert fald gøre hvis det var min hjemmeside,og slet ikke om sådanne personlige ting og sager.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)