Jeg har nu brug for hjælp til søgemaskineoptimering mod Google. IKKE gode råd - men praktisk hjælp med gennemgang af min side + sikring af de rigtige koder/tags etc.
Nogen der har lyst til udfordringen? - og hvad skal det i givet fald koste?
Du kan forbedre dine meta title og meta beskrivelse, således at du udnytter det maksimalt antal bogstaver med gode søgeord:
som jeg husker det: Titel: 60 bogstaver Beskrivelse: 140 bogstaver
Så lider din side under dublicate content, da du kan komme ind på siden både med og uden www. Dette gør at der opstår to identiske hjemmesider. Her skal du lave en 301-redirect.
Jeg har nu brug for hjælp til søgemaskineoptimering mod Google. IKKE gode råd - men praktisk hjælp med gennemgang af min side + sikring af de rigtige koder/tags etc.
Nogen der har lyst til udfordringen? - og hvad skal det i givet fald koste?
Hilsen Morten
Tag fat i Thomas Rosenstand , han har 100 % check på det.
Har brugt hans gode råd det sidste halve år.. med meget gode resultater
Vi kan også hjælpe dig, men først fra 10 jan, da vores kapacitet er blevet udvidet. Vi har haft et forrygende år, og har derfor udvidet vores kapacitet.
Tak for dit input - jeg må kigge på titler og beskrivelser en gang mere :-)
Forstår ikke helt det med og uden www. Jeg troede det var noget min browser styrede - jeg har jo kun een hjemmeside. Kan du forklare lidt mere - evt. fortælle hvad jeg konkret skal gøre?
Få social logoer på siden google plus twitterfacebook , det er afgørende med en stor social aktivitet
lav titler tags på billeder det hjælper dig op ad i google billedet søgning
interne links lav en sigende links struktur på siden links til sider der ferielejligheder nice denne side starter med h1 omkring dette kerne start ikke denne side lejligheder der er ikke kerne ord derved sammenhæng imellem titlen og google og overskriften på siden .
Husk ordret forsiden brug nogle sigende ord til google.
Desuden ville jeg sættet nogle videoer på siden det sælger sammen med billeder langt bedre
Når man så (endelig) får sin 301 til at virke på one.com, skal man så bede Google slette siderne uden www fra indexet? (via Google webmaster tool) - og fjerne webstedet uden www fra sin Google oversigt?? - eller hvad skal man gøre???