| heej søger en restaurant i aalborg hvor maden er bllig men okay der må gerne være lidt flotte omgivlser 
 | 
Syntes de fleste restauranter er billige i Aalborg under 149 for 3 retter køre de fleste med
 Debat
             Debat

| Syntes de fleste restauranter er billige i Aalborg under 149 for 3 retter køre de fleste med | 
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
| jamen sådan noget som natali køre med så billige 3 retters menuer men maden er lort 
 | 
| Har du prøvet Google, det er din ven. Jeg kan hjælpe dig med søgeord: Restaurant Aalborg god jagt. | 
| 
 det gør de da alle sammen :-) hvad vil du betale og hvad er det du er ude efter ! eller er du alt spisende ? | 
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
| Jeg har ikke selv været der, men Café Visa i Kennedy Arkaden skulle være rigtig godt til billige penge. | 
| Café Visa laver rigtig god mad til fornuftige priser - og omgivelserne er i hvert fald flotte. Efter min målestok  | 
Viljen til at ville skaber evnen til at kunne
| 
 Jeg syntes ikke altid om måden hvorpå folk spiller "Google er din ven"-kortet. Det kunne jo være der var nogen herinde, der kunne anbefale en god restaurant. Mvh | 
| Café Visa er super!  |