Hej amino. Måske er forkert kategori jeg valgte, men kunne ikke finden nogen anden tilpassende. Jeg åbnede idag ( Søndag d. 18/12-2011 kl 12:00 ) min hjemmeside, Har læst om SEO søgemaskine optimering de sidste par dage, men for mig er det simpelhen sort snak Hvis nogle skulle have lyst til evt. at kigge forbi og kigge mig kildekode igennem, så må de meget gerne det, også vende tilbage med forslag til hvad jeg kunne lave om for også at komme lidt op i Google Har igennem en SEO bog læst af man kunne google site:sitename.dk hvor du så vil finde ud af hvad google lager af data om ens hjemmeside, har også læst lidt om indgående links men andet har jeg ikke rigtig fundet ud af :))) www.coolboom.dk |
Hvad skal jeg forbedre på min side?
|
Hej igen. Tak for det. Den med reklamer på andre sider. Den vil jeg gerne men rigtig mange steder koster det et helvede :( |
Hejsa Mikkel Går ud fra det er siden Coolboom du snakker om. Jeg kunne ikke se om det var krævet at være bruger, men selve bruger delen fylder for meget. "Forside, Login, Tutorials, nyheder, brugerlist" - Der er ikke noget hvor folk tænker wow det her vil jeg kigge på - Få nogen bedre menu strukture som dækker det indhold der er på din side, På SEO siden er der også et par ting at kigge på: 1. Titlerne på dine sider det samme 2. Du har ingen H1 overskrifter på hele siden, det er et kæmpe SEO selvmål - H2 er minimalt. Mvh |
Tak for dit svar. Jeg vender tilbage med en andet svar senere. Dog vil jeg bare fortælle at Tutorials, og nyheder blandet andet er mulig at se, dog kan man ikke læse selve nyheden eller se den enkelte tutorials, Er det ikke en måde ? Med Venlig Hilsen Mikkel Bering |
Jeg ved ikke rigtigt om du kan bruge dette til noget, men selve siden er lidt kedeligt.. |
@ Mikkel |
- Alt kan vel bruges til et eller andet, dog er det vel ikke designet der er vigtig, men indholdet? eller? |
@Mikkel |