Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg forbedre på min side?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino. Måske er forkert kategori jeg valgte, men kunne ikke finden nogen anden tilpassende.

Jeg åbnede idag ( Søndag d. 18/12-2011 kl 12:00 ) min hjemmeside
nu vil jeg gerne vide hvad jeg kan gøre bedre for evt. at få flere besøgende, på min side

Har læst om SEO søgemaskine optimering de sidste par dage, men for mig er det simpelhen sort snak
Måske der er glemt en lille blondine i mig *Smiler*

Hvis nogle skulle have lyst til evt. at kigge forbi og kigge mig kildekode igennem, så må de meget gerne det, også vende tilbage med forslag til hvad jeg kunne lave om for også at komme lidt op i Google

Har igennem en SEO bog læst af man kunne google site:sitename.dk hvor du så vil finde ud af hvad google lager af data om ens hjemmeside, har også læst lidt om indgående links men andet har jeg ikke rigtig fundet ud af :)))

Med Venlig Hilsen
Mikkel Bering

www.coolboom.dk 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 17:37
hej.jeg er helt ny herinde,men tog da lige et kig på din side. hvad med at få din hjemmeside som reklame på andre sider som har med spil at gøre spil.dk og hvad de ellers hedder,på den måde bliver du mere sygmlig. du ka også gå med løbesedler,eller hænge sedler op steder hvor der måske er folk med denne interesse. tjja bare lidt forslag held og lykke
Tilmeldt 17. Nov 11
Skrevet kl. 18:00

Hej igen. Tak for det. Den med reklamer på andre sider. Den vil jeg gerne men rigtig mange steder koster det et helvede :(

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:49

Hejsa Mikkel

Går ud fra det er siden Coolboom du snakker om.
Jeg tror først og fremmest siden virker lidt "død" - Forsiden er der hvor du virkeligt skal sælge konceptet, få mere tekst, gode overskrifter osv på. Jeg ved ikke hvor mange brugere du har, men jeg tror som det ser ud lige nu det ville være minimalt.

Jeg kunne ikke se om det var krævet at være bruger, men selve bruger delen fylder for meget.
Få dit content ned under gode overskrifter/side menuer og kør det videre derfra, hvis folk før skal oprette brugere for at få adgang til en stor del af siden, løber de fleste skrigene væk.

"Forside, Login, Tutorials, nyheder, brugerlist" - Der er ikke noget hvor folk tænker wow det her vil jeg kigge på - Få nogen bedre menu strukture som dækker det indhold der er på din side, 

På SEO siden er der også et par ting at kigge på:

1. Titlerne på dine sider det samme 

2. Du har ingen H1 overskrifter på hele siden, det er et kæmpe SEO selvmål - H2 er minimalt.

Mvh
Mads 

Tilmeldt 17. Nov 11
Skrevet kl. 10:31

Mads Singers:

"Forside, Login, Tutorials, nyheder, brugerlist" - Der er ikke noget hvor folk tænker wow det her vil jeg kigge på - Få nogen bedre menu strukture som dækker det indhold der er på din side, 

Tak for dit svar. Jeg vender tilbage med en andet svar senere. Dog vil jeg bare fortælle at Tutorials, og nyheder blandet andet er mulig at se, dog kan man ikke læse selve nyheden eller se den enkelte tutorials, Er det ikke en måde ? 

Brugeren kigger under tutorials, og ser noget han søger. Men kan ikke få adgang til selve filmen, fordi han skal være logget ind.... Eller er jeg helt forkert på den`?

Med Venlig Hilsen

Mikkel Bering
coolboom.dk 

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:17

Jeg ved ikke rigtigt om du kan bruge dette til noget, men selve siden er lidt kedeligt..
Find evt. nogle farve, som kan ''peppe'' det lidt op. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:38

@ Mikkel
Hvad skulle formålet være, ved at man skal oprette en bruger for at se enten video eller tutorial, tror det ville få mange bruger til at lede gå til næste link på google.

Så vil jeg også sige lad brugeren selv bestemme deres browservalg, du skal ikke opfordre til den ene eller anden browser. Det er slet ikke relevant for din side.

Tilmeldt 17. Nov 11
Skrevet kl. 14:39

CapperHabsen:

Jeg ved ikke rigtigt om du kan bruge dette til noget, men selve siden er lidt kedeligt..
Find evt. nogle farve, som kan ''peppe'' det lidt op. 

- Alt kan vel bruges til et eller andet, dog er det vel ikke designet der er vigtig, men indholdet? 

eller? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:56

@Mikkel
Det er rigtig at indholdet på siden er vigtigt, men hvis indpakningen ikke er spændene, så når mange bruger slet ikke at se hvad den indeholder. Der er lavet flere test, som viser at det tager under et sekund, at danne sig en mening om en hjemmeside. Så jeg er enig i at den godt kan piftes op i farverne, det nuværende skriger ikke ligefrem CS.
Som jeg skrev tidliger så synes jeg det er en dum idé med at man skal være bruger, for at se tutorials, med mindre det er fordi de skal betale for det. På nyhederne, skal der ikke være brugerlogin, uanset om de er betalende eller ej.

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:04

Jeg er lidt forvirret.

Jeg møder denne tekst:

Cool boom - Counter strike

Men siden handler med Valve Hammer Editor og ikke Counter strike? Men ja designet er dødt.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)