Hej Aminoer. Har i nogen "gode" eksempler på webshops lavet i Eks. på Magento, Wordpres, joomla! For at sammenligne hvor godt det kan lade sig gøre på forskelige platforme. |
Piercinger i Magento :-)
Hej Aminoer. Har i nogen "gode" eksempler på webshops lavet i Eks. på Magento, Wordpres, joomla! For at sammenligne hvor godt det kan lade sig gøre på forskelige platforme. |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Piercinger i Magento :-) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Hvis din side primært er en webshop, vil jeg anbefale dig at bruge et 'rigtigt' shop system, f.eks. Magento. Jeg har som udvikler en del erfaring med Virtuemart til Joomla og deres kode er VIRKELIG noget rod. Det vil jeg i hvert fald ikke anbefale. |
Ja VirtueMart er ikke sjovt og arbejde med - men det er jo også derfor man bruger redSHOP til Joomla :) Du kan nok fange et par referencer på vores site :) |
Jeg vil anbefale brug af Magento til webshop. Til Magento kan du lave designet fuldstændigt som du ønsker, hvis du har tid/råd. De gratis designs du der følge med gratis, er ikke optimeret til SEO og konverteringsoptimering. www.esprezzo.dk er lavet i Magento. Men igen, al design kan implementeres. |
|
Passioneret omkring online marketing & Ehandel.
http://www.amino.dk/forums/t/146228.aspx?#985732 Der er et par eksempler på Magento, der virker |
www.ProGadget.dk er lavet i magento :) Vh Casper |
Ejer af egen webshop og side om gaveidéer
Takker for god info :-) Jeg ved godt Magento er det ultimative til webshop.. tænker bare bliver det ved ? Syntes at ha hørt der er begyndt at ske lidt på Wordpress fronten ? vil gerne se nogen eks. og hvad med den "redSHOP" til Joomla, hvordan ser det ud og hvordan klare det sig ? Eks. behøver ikke være jeres egen shops, gerne eks. til god inspiration (hvis i ved hvad de er lavet i) fedt at høre Virtuemart til Joomla er lidt noget rod, så faldt den da lidt jorden, umiddelbart virker det som Jommla! er nemmere end Magento og Wordpress vil være det nemmeste hvis der findes en ordenlig plug in / add on ting :-) |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)