Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skaffer kunder :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-04-2007 01:28:37 Forfatter: Goaften

men det minder om HRI, som for et engangsbeløb vil skaffe kunder fra alle deres kontakter på hoteller og restauranter. Ja, goddag mand, økseskaft.

Hehe! Ja, HRI var/er en and af format -jeg blev også pitchet af dem - var meget ihærdige - men tog en tjekker på nogle af de eksisterende brugere af dem - og ikke eén eneste af dem havde fået så meget som en eneste henvendelse fra HRI´s "enorme indkøber kartotek" ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:01
Websitet ser lidt dødt ud for tiden.

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 10:18
Jeg lukkede den

Jeg var så dum ikke og chekke alt det jeg nok skulle.
Og så blev det lidt for svært.
Sorry

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:38
Du kommer bare igen. Jeg skal nok tage godt imod dig. Men kun hvis du kan fremvise noget mere seriøst end det, du har gjort indtil nu.

Men al begyndelse er svær, og du har ild bagi. Tag det roligt, én ting ad gangen og brug den tid, det tager for at få konceptet op at stå.

Tag dig ikke af de mennesker, der dømmer ideen død på fohånd. De smitter andre med deres bekymringsneurose. Så hoild dig langt væk fra dem, som du holder dig fra folk med influenza. Hold dig til vinderne, de postive, de begejstrede, så klarer du skærerne. Det værste, der kan ske er såmænd blot, at du må glemme alt om ideen, inden du kommer rigtig i gang. Men så har du gjort en erfaring mere, der vil bringe dig videre til den næste geniale ide.

Mange venlige hilsener

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 12:18
Dato: 28-04-2007 11:37:41 Forfatter: Vipper

Tag dig ikke af de mennesker, der dømmer ideen død på fohånd. De smitter andre med deres bekymringsneurose. Så hoild dig langt væk fra dem, som du holder dig fra folk med influenza. Hold dig til vinderne, de postive, de begejstrede,

Ville du også skrive sådan, hvis HRI forsøgte at hverve kunder på Amino?

Vi må se noget mere konkret fra Mads. Indtil videre kan jeg ikke se forskel på ham og HRI.

mvh. Bo Jensen

Butik Go''aften

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:56
Jo jo, men ro på nu lad nu folk få lidt albuerum, almindelig retspraksis er vel at man er uskyldig indtil andet er bevist, og derfor har "krav" på ordentlig behandling. oget andet er så objektivt at komme med input eller spørgsmål/kommentarer evt. også om mangelfuld information som i dette tilfælde.

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:38
Hej,

@Godaften

Velkommen til pesimismens højborg..

Jeg synes du har lidt travlt med at finde huller i osten..

Bare fordi at en given person kommer med et koncept som DU kan få til at ligne et eksisterende svindelnummer, så skal manden straks bevise sin uskyld. Hvad med om du kom med bare EN realistisk grund til at manden skulle være en svindler?

Giv dog folk en chance for faen..

God weekend

/Charly

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:12
Ligegyldig hvem, der præsenterer et nyt koncept, vil jeg da give manden en chance for at lave masser af fejl. Men selvfølgelig ikke, hvis det var en mand, der i forvejen var kendt for ikke at have rent mel i posen.

Alle skal da have en chance - ligegyldigt hvor spinkelt en idé ser ud, indtil den har vist sig om den kan bære. Og jeg vil meget nødigt alliere mig med en mand, der tilsyneladende ingen fejl begik. Det ville da være uhyggeligt, mand!

Mange venlige hilsener

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:37
Hvis alt skal være ret, så præsenteres projektet som en færdg eksisterende løsning. Da der så spørges ind til den viser det sig at ophavsmanden har glemt at få styr på en masse ting. Fair nok. Men når noget præsenteres som en service der er klar til at købe - til at folk her skal bruge penge på den, så er det vel også meget rimeligt der stilles kritiske spørgsmål til det som Aminoerne bliver bedt om at bruge deres hårdt tjente iværksætterpenge på :)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:15
Dato: 28-04-2007 15:37:26 Forfatter: Mikkel deMib Hvis alt skal være ret, så præsenteres projektet som en færdg eksisterende løsning. Da der så spørges ind til den viser det sig at ophavsmanden har glemt at få styr på en masse ting. Fair nok. Men når noget præsenteres som en service der er klar til at købe - til at folk her skal bruge penge på den, så er det vel også meget rimeligt der stilles kritiske spørgsmål til det som Aminoerne bliver bedt om at bruge deres hårdt tjente iværksætterpenge på :)

Jeg er helt enig i at han ikke fik "scoret" med sit tilbud. Og ja det er mere end rimeligt at stille kritiske spørgsmål. Men det er ikke ok at sidestille manden med svindel! Det er meget muligt at det ikke var så hårdt ment og at det blot var en provokerende måde at spørge på for at lokke ham ud af posen. Men jeg synes ikke ALTID man skal stille sig så top kritisk hvis man ikke gør det på bagrund af en begrundet mistanke, men blot gør det for debattens skyld.

Forestil dig at man som ihværksætter virkelig brænder for at komme i luften med sit nye udspil. Men man er måske ikke helt klar endnu. Man vælger dog alligevel at "give bolden op". Man opdager så at det måske var lige tidligt nok da alle informationerne ikke var på plads og man er måske ikke klar til at svare på de spørgsmål der kommer. Allerede her HAR man lært lektien.

Derfor synes jeg ikke der er nogen grund til at man, i form af et provokerende udfald, straffer den overivrige ihværksætter yderligere..

/Charly
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)