Jeg har gået med tanken længe om at ville have en Web butik... |
Hold øje med Amino virksomhedsbørs og håb på der kommer nogen :-)
- Alexander Baandrup Larsen
Jeg har gået med tanken længe om at ville have en Web butik... |
Hold øje med Amino virksomhedsbørs og håb på der kommer nogen :-) - Alexander Baandrup Larsen |
Hej Hvor i landet er du fra??? Jeg har et stort parti Mærkevare børnetøj til salg ca 2000 dele og jeg hjælper dig gerne igang med en ny webshop... Det er Meget sjovere at lave den selv fra bunden... Jeg har i forvejen to webshops og har ikke tid til at administrere en til med børnetøj, derfor vil jeg gerne sælge det til erhverv... Mærkerne er bla minimo, italy kids, ticket to heaven, + mange flere... Skriv til mig hvis det har interasse.
Mvh René Kaup |
Hej Malene. Det er ofte smart det med at overtage en eksisterende shop, men jeg ved også af erfaring at det bliver dyrt hvis du vil have en med noget omsætning og overskud i. Ofte så er den tekniske platform heller ikke helt ny, eller også så vil du gerne have skiftet design på den. Det er jo lidt det samme som at købe en butik, så vil man jo også gerne ændre lidt på indretningen. Det kan hurtigt blive dyrt. Jeg tror du ville kunne komme længere ved at finde hullerne i børnetøjs markedet på nettet og måske selv prøve at starte noget op. Helt fra bunden, sådan du får din egen lille baby af en webshop ;) Det er et konkurrence præget marked du har udkig på, men dermed ikke sagt at det ikke er muligt. Det kræver bare at du finde et hul, eller bare gør det bedre end alle de andre. Det skal så siges at der er mange der ikke gør det så godt, både med service, webshop, og vareudvalg... Så mon ikke det er muligt at få success med det rigtige setup?
Har du lyst til en snak eller lidt rådgivning er du velkommen til at give mig et kald eller smide mig en e-mail. Venligst Simon Falentin Olesen DreamAbout.dk - Realisering af drømme
|
Hej Tjek evt. loppenogprofessoren.dk det er en god webshop med et godt navn og en god omsætning... Lad mig høre hvis du vil høre mere omkring shoppen. Glædelig jul Martin |