Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento-E-conomic modul med 2 vejs synkronisering

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt..

Har du en firmaside hvor man kan læse om extensions? eller link til magentocommerce side?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:

Lyder spændene. Tænkt eksempel


Kunder køber 1 gange Y vare. Der er 1 Y tilbage på lager både i e-conomic og magento. Når nu kunden har bestilt varen så går magento i 0. Er det så korrekt forstået at modulet IKKE går ind og synk, sådan at magento kommer til at stå i 1?

Altså der bliver først synkroniseret når salgsfakturaen bliver oprettet i e-conomic, og der vil e-conomic jo også være i 0.

Korrekt?

Modulet kan godt arbejde sideløbende med magentohotels e-conomic integration, eller kan dit modul gå ind og gøre magentohotels ordre synkronisering overflødigt?

Jeg kunne godt have interesse i at afprøve modulet og komme med input til rettelser, og fejljusteringer.

Hvis jeg forstår dit eksempel korrekt, så vil jeg mene at det blot er et spørgsmål om opsætning af modulet.

Modulet er utroligt konfigurerbart og vil, efter min bedste overbevisning, kunne erstatte den nuværende integration som Magentohotel udbyder. 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:
Din e-conomic demo er udløbet. Du kan skrive til e-conomic og få dem til at forlænge sådan at jeg kan se hvordan det hele virker.

Hermed rettet.

Modulet kan testes på http://economic.magentostage.com. Se adgangsoplysninger i min oprindelige post.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Super fedt..

Har du en firmaside hvor man kan læse om extensions? eller link til magentocommerce side?

Hej Kristoffer

Jeg har ikke oprettet nogen dedikeret side til modulet, ej heller en magentocommerce side. 

Jeg har lavet en brugervejledning til modulet, der samtidig giver et meget godt overblik over de funktioner modulet tilbyder. Hvis du er interesseret kan jeg sende dette dokument til dig.

Ellers vil jeg opfordre dig til at teste modulet på http://economic.magentostage.com

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

magentostage:
Hvis jeg forstår dit eksempel korrekt, så vil jeg mene at det blot er et spørgsmål om opsætning af modulet.

Tror han spørger ind til et klassisk "LostUpdate(Write-Write)" problemstilling.

- Og hvordan i addressere dette.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils:

magentostage:
Hvis jeg forstår dit eksempel korrekt, så vil jeg mene at det blot er et spørgsmål om opsætning af modulet.

Tror han spørger ind til et klassisk "LostUpdate(Write-Write)" problemstilling.

- Og hvordan i addressere dette.

Det var også den forståelse jeg havde fået.

Modulet kan adressere dette problem via. opsætningen.

Det er således muligt at "mappe" felter fra E-conomic til Magento. To af felterne der kan mappes fra E-conomic til Magento er 'Varelager' og 'Antal tilgængelig for salg'. Hvis man mapper E-conomic feltet 'Varelager' til Magento feltet 'Qty', vil der opstå det problem som det tænkte eksempel illustrerer. Dette skyldes at varelageret i E-conomic ikke tager højde for varer der er indeholdt i ordrer.

Hvis man derimod mapper E-conomic feltet 'Antal tilgængelig for salg' til Magento feltet 'Qty', tages der højde for varer indeholdt i ordrer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har afprøvet dette mondul på egen shop og kan anbefale det?

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få opdateret min shop til 1.7 da min nuværende 1.4.0.1 ikke kan køre modulet. Så du er velkommen til at skrive, og så skal jeg holde dig opdateret på hvordan det virker..

Alternativt tilføje mig på skype: mortenbirkelund

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Juul Madsen:
Er der nogen der har afprøvet dette mondul på egen shop og kan anbefale det?

Jeg har prøvet modulet og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til modulet, og endnu varmere anbefalinger på servicen.
Der var enkelte startproblemer men de blev oftest løst inden for 1 time, SUPER SERVICE og super modul!

Det er fleksibelt og opfylder de krav jeg har til hvad dette modul skal kunne.

// Bo

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)