|
Ho ho ho, glæææædelig jul!
Tilbuddet kører stadig, hvis du sælger noget til mænd.
|
Ho ho ho, glæææædelig jul! Tilbuddet kører stadig, hvis du sælger noget til mænd. |
Så kører bussen igen. Indlæggene bliver publiceret løbende, så det ikke bare vælter ud med indlæg fra den ene dag til den anden. Bloggens besøgstal stiger stødt. Brug kontaktformularen her og lad os finde ud af noget. |
Jeg har udfyldt formularen, jeg fik da lidt trafik fra den sidste artikel ( ikke meget ) men bedre end det man ikke fik hvis man ikke fik den lavet : -) Så anbefalelsesværdigt! |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
|
Hej Nu er jeg bare nysgerrig fordi jeg er ved at lære om SEO, men hvor meget værdi har et link fra en blog som din? Jeg prøver at lære lidt om alt det her linkbuilding..... Hilsen Morten
|
Ret stor værdi. Jeg forsøger at holde bloggens emner i et bestemt tema, opdaterer ikke for ofte, ligesom artiklerne holder et vist niveau. Der ligger også nogle artikler på siden, som har fået en del gode indgående links, hvilket er med til at styrke sidens autoritet på sigt. Mit tilbud står fortsat ved magt. |
For at skabe et naturligt flow på bloggen, bliver alle indlæg sat til planlagt publicering. Du kan selvfølgelig godt få lov at læse dit indlæg, før det bliver lagt på. |