Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: HTC Legend i god stand

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs,

Min gamle fader er blevet endnu mere moderne og har købt sig en mobil fra Apple. Derfor vil han gerne af med sin HTC Legend. Jeg har lovet at hjælpe med at sælge den, så det gør jeg hermed.

Mobilen er i glimrende stand, har få ridser og virker perfekt. Kvittering haves. Den er købt 13. september 2010. 

Du kan se en &feature=player_embedded" target="_blank">anmeldelse af HTC Legend her

Der er ingen mindstepris - den skal bare sælges, så smid et bud via PM. Spørgsmål kan ligeledes stilles der eller her i tråden.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:33

Hvis du ikke får nogle bud herinde, kan du også overveje Smartdrop. Det er ikke fordi de er voldsomt generøse, men penge er trods alt penge :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:38

Jeg aner ikke hvad sådan en står i - men har et barn, der mangler en telefon, så alt efter prisen så kunne jeg godt være interesseret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38

Hej

Problemet med HTC, er at mange har brændt nallerne på deres service værksted.

Og det vil sikkert afskrække rigtig mange mennesker.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth:
Problemet med HTC, er at mange har brændt nallerne på deres service værksted.

Det er desværre ikke kun HTC, men stortset samtlige mærker der oplever forringede vilkår. Især efter at mere eller mindre alt er samlet hos ganske få servicepoints.

Det er nærmest blevet monopollignende tilstande, og det udnytter de i stor stil. Og det er både forbrugere og forhandlere, der desværre ikke bliver behandlet specielt godt.

Skal man finde noget positivt så er det, at hvis denne udvikling fortsætter ret meget mere, vil "nogen" blive nødt til at skride ind og lovgive om det.

men det er et sidespor i forhold til trådstarters ønske om at sælge sin telefon :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)