Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor kan jeg ikke længere besvare indlæg i min tråd?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:59

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy,

Den virker umiddelbart som en kreativ måde at linkbuilde til de sites, du energisk linker til.

Dermed vurderes den i ca. samme kategori som de øvrige tråde, som har samme formål.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:10

Hej John.

Er det ikke muligt for moderatorerne at skrive to linier nederst i tråden, om hvorfor man har låst den, således at læserne hurtigere lærer hvor grænserne går.

Jeg støder selv på låste indlæg ind i mellem, hvor jeg ikke kan se årsagen.

Vh Tom

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 15:12

Hm? men jeg svarer jo blot på de indlæg der kommer, jeg linker ikke... men korrekt starttråden har links?

Tommy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:12

Netinvestor:
Hej John.

Er det ikke muligt for moderatorerne at skrive to linier nederst i tråden, om hvorfor man har låst den, således at læserne hurtigere lærer hvor grænserne går.

Jeg støder selv på låste indlæg ind i mellem, hvor jeg ikke kan se årsagen.

Vh Tom

Jo, det har du ret i. Skype-Smile

Jeg modererede tråden i morges fra min iPad, og må erkende at det dur den bare ikke til.

Vi plejer også at give et praj om, at nu låser vi tråden.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:20

Idékonkurrencen Kort&Godt:
Hm? men jeg svarer jo blot på de indlæg der kommer, jeg linker ikke... men korrekt starttråden har links?

Tommy

Ja, lige som linkkatalog-tilmeldingstrådene, som ender ud i masser af "jeg har tilmeldt mig" indlæg og "tilmelding er godkendt" svar.

Det bidrager jo ikke til Amino eller Aminos brugere.

Havde I valgt at placere jeres debat om gode idéer på Amino, havde det gavnet både Amino og Amino's brugere.

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 15:20

Hej John

Dvs. at jeg fremadrettet ikke må linket eksternt til en eller flere sider, for efterfølgende at svare på indlæg tråden over en vis tid? Er det så fordi at en %del af de indlæg der er i tråden er mine egne og derfor skal have en bredere responsgrad end den der er tilfældet?

Tommy

Tilmeldt 14. Feb 11
Skrevet kl. 15:23

Hej igen

ja det er naturligvis beklageligt, hvis jeg har henvist fra det forkerte sted... kan I evt. flytte tråden? Eller skal vi starten den forfra her?

Tommy

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:57

Idékonkurrencen Kort&Godt:
Hej igen

ja det er naturligvis beklageligt, hvis jeg har henvist fra det forkerte sted... kan I evt. flytte tråden? Eller skal vi starten den forfra her?

Tommy

Debatter om innovation og nye idéer er jo altid velkommen, hvis hensigten med debatten ikke er linkbuilding. Skype-Smile

Tråden blev flyttet fra sin oprindelige placering til "Jeg har et godt tilbud til dig" på grund af dens indhold.
En ny placering vil jo ikke ændre på indholdet, og derfor ikke kunne sikre, at den forbliver ulåst.

Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)