I har efterhånden fået en ide om, at jeg er meget entusiastisk omkring min ide igennem de andre tråde, som jeg har startet herinde :) Jeg tror godt, at jeg kan finde ud af at bruge de funktioner, som der er i Joomla, når man skal oprette sin hjemmeside. Det er dog ikke Joomla som sådan det skal laves i. Det er et community, som hedder Jomsocial. Men dem af jer, som er gode til Joomla, kan sikkert også bruge Jomsocial. Jeg har godt nok ret i, at når Jomsocial er Open Source, at så er der mange muligheder for at give det et personligt præg. Her tænker jeg ikke på de standard funktioner, som der er tilgængelig for at opsætte sit site, men på selve kildekoden. Når det er Open Source, er der så ikke også mulighed for at tilpasse det yderligere ved at rette i selve kildekoden. Det tror jeg ikke, at jeg er skrap til. Derfor ville det jo være dejligt, hvis der var personer her fra Aalborg/Nørresundby området, som måske ville stille lidt af sin fritid til rådighed for at hjælpe mig med at tilpasse det helt præcist. Jeg har dog ikke mulighed for at tilbyde så mange penge. Og det ved jeg faktisk heller ikke om man må, når det bare er en som kommer for at hjælpe. Jeg har jo ikke nogen virksomhed. Så jeg ved ikke, om det bliver kategoriseret som "sorte penge". Det har jeg ikke forstand på. Dog vil jeg gerne tilbyde noget for hjælpen, at fremvise mit koncept, og give mulighed for at få lidt indflydelse i projektet, hvis det bliver en succes. Måske udarbejde en kontrakt. Jeg ved godt, at det måske ikke lyder særligt professionelt, men tror det er den eneste måde, jeg kan tilbyde noget for arbejdet. |
Har du læst de anmeldelser der er inde på http://extensions.joomla.org/extensions/clients-a-communities/communities/7608 ? Der er der flere som beskriver at lige netop Jomsocial har en utrolig dårlig support og det afholder mig fra at skífte fra Community Builder som jeg ikke synes lever op til mine forventninger...desværre :-(