Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nye site - Gadgethunter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg søgte hjælp her inde inden jeg startede på mit nye projekt. Nu søger jeg feedback på hjemmesiden inden vi går online til d. 1. Januar.

Ang. content så kommer der 10 reviews og 30 nyheder. Dvs. at der bliver fyldt mere op inden vi lancerer sitet. Desuden er vi opmærksom på at der skal tilføjes info omkring Cookies inden vi lancerer det.

I får først lige linket:http://gadgethunter.dk/

Det der er ved at ske nu er at vi finpudser de sidste ting på sitet. 
Derfor søger jeg input til:

- Design
- Opsætning op placering
- Funktion (Virker alt som det burde?)
- Helhedsoplevelse (Er der noget i mangler eller noget der bare føles forkert?)
- Anmeldelser og nyheder (Er de opsat som de burde og fokuserer de på de rette ting?)
- Content (Mangler der nogle info sider eller noget andet der kan binde sitet mere sammen?) 

Jeg håber at i vil kommentere på bare lidt af de her ting :)

God Jul!

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:01

Hej Christian.

Virker som et fint og professionelt gadget-site. Det skal bare i luften og så finder i lynhurtigt optimeringsmuligheder i takt med at får det brugt og praksis, og også via feedback fra brugerne.

Gadget-tip: Hos Blacksnow.dk hitter hjelmkameraet GoPro HD Hero2, og det virker som et oplagt produkt at anmelde på dit nye site. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:06

Christian Soelberg Due:

Hey Aminoer

Jeg søgte hjælp her inde inden jeg startede på mit nye projekt. Nu søger jeg feedback på hjemmesiden inden vi går online til d. 1. Januar.

Ang. content så kommer der 10 reviews og 30 nyheder. Dvs. at der bliver fyldt mere op inden vi lancerer sitet. Desuden er vi opmærksom på at der skal tilføjes info omkring Cookies inden vi lancerer det.

I får først lige linket:http://gadgethunter.dk/

Det der er ved at ske nu er at vi finpudser de sidste ting på sitet. 
Derfor søger jeg input til:

- Design
- Opsætning op placering
- Funktion (Virker alt som det burde?)
- Helhedsoplevelse (Er der noget i mangler eller noget der bare føles forkert?)
- Anmeldelser og nyheder (Er de opsat som de burde og fokuserer de på de rette ting?)
- Content (Mangler der nogle info sider eller noget andet der kan binde sitet mere sammen?) 

Jeg håber at i vil kommentere på bare lidt af de her ting :)

God Jul!

Jeg ville lave "Følge os" om til "Følg os" 

Smid dit CVR nummer op på siden, det giver troværdighed :-)

Men jeg synes det er en rigtig fed hjemmeside :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:24

Jeg synes at siden er meget indbydende, men det er lidt som om der mangler noget tekst på forsiden. Google elsker tekst.

Jeg elsker det logo. Det er virkelig gennemarbejdet, og det ser super godt ud sammen med resten af siden. Jeg synes godt du kunne lave noget mere oppe i headeren, sammen med logoet - et eller andet, så det fylder mere - kunne være noget tekst eller nogle links, som du med fordel kan lave i forhold til SEO.

"FØLGE OS!" synes jeg ikke skal være grå. Det passer ikke sammen med headeren, og den menu du har i toppen - så jeg synes det ville være oplagt med enten rød eller sort

Når jeg sidder på min laptop, kan jeg ikke se hele billedet i din slider på forsiden, uden at skulle scrolle ned 1 gang - lav det en lille smule mindre.

Fjern CDON reklamen ;)

Footeren synes jeg ikke er helt vildt flot. Både Facebook kassen, og reklamen passer slet ikke ind.

Håber du kunne bruge det til noget.

.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:30

Jonathan Hansen:
men det er lidt som om der mangler noget tekst på forsiden. Google elsker tekst

Det er sandt, men det behøver jo ikke at være forsiden det tiltrækker trafik fra søgemaskinerne! :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:41

Udemærket side..

Jeg har allerede skrevet en kommentar til en af dine artikler..

Nu kan du jo passende også skrive en bedømmelse/artikel om MacBook Air :) du skrev nemlig i min tidligere tråd tidligere i dag..

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 13:50

Flot side! Yes

Er siden "Artikler" der jeres anmeldelser kommer til at ligge? I så fald ville jeg nok vælge at kalde siden for "Anmeldelser" i stedet for "Artikler". :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57

kontakt cvr mv med mere

sæt cvr nummer og telefon nummer og adresse på kontakt siden og gerne i fodnoten på siden det skaber troværdighed .

titlen 

husk domæne nummer 1 med lige vel hvad og udnyt gerne google viser op til 67 tegn derved større chance for flere klik.

overskrifter

husk brug h1 og under overskrifter h2 og h3 derved deles teksterne op kan derved læses mere let , for det er svære tekster at forstå på siden , når der ikke er overskrifter.

billeder 

giv alle billeder titler og tags derved en chance findes i google billedet søgning

ord forklaringer

lav en gagdet ordbog for alle kender ikke alle disse udtryk , det udover forstårsiden bedre også styrke strukturen bedre lige som amino.dk wiki ordbog hver gang dette ord nævnes linker du til side der omhandler dette kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 16:09

#Lasse
Tak for dit input! Vi glæder os meget til at komme igang.

Hvis du har lyst til at vi skal se nærmere på produktet så kan du prøve at kontakte mig her på Amino, du kender sikkert producenten bedre ens os :)

#Alexander 
Jeg retter begge ting idag. CVR står faktisk allerede under information, men jeg smider det lige ind lidt flere steder.

#Jonathan
Rigtigt godt input, det er alt sammen noget jeg vil tage op og se om det er gennemtænkt eller om jeg burde ændre det.

# Alexander
Har smidt dig et svar :) Og tak for kommentaren på sitet

#Jakob
Ja det var meningen, og vi retter da lige titlen

#Mikael
Altid godt med noget input fra dig. Jeg vil se det hele igennem og sørge for at det er med her fra start! 

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 23:22

Jeg har allerede nu set på mange af tingene.

Er der nogle af jer der har arbejdet meget med interne link på en wordpress platform?
Mit forsøg kan ses her:
http://gadgethunter.dk/led-brusehoved-med-termometer/

Jeg har et plugin der fanger LED og altid henviser til den side jeg har lavet. Vil i også lave en menu til denne wiki eller vil i blot undlade det?

Jeg tænker så at oprette hver wiki artikel som en enkel post under kategorien wiki med et simpelt billede og en kort beskrivelse. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)