Amino juletilbud: Facebook konkurrence system for 3.500 DKK!
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Hej Aminoer.
I forbindelse med at det er jul, har jeg valgt, at sætte prisen ned fra 5.000 DKK til 3.500 DKK ex. moms.
Derudover skyldes det også, at jeg mangler nogle referencer til systemet og synes i den forbindelse, at i Aminoer skulle have et super tilbud! :-)
Ved køb af systemet får du følgende:
- Opsætning af dit design (PSD -> HTML)
- Mulighed for at oprette ubegrænsede konkurrencer, dog kan kun 1 konkurrence ad gangen (Max 1. måneds varighed)
- Systemet udvælger de mest aktive brugere og trækker automatisk lod når i giver tilladelse
- Hosting på VATO.dk
Hvis i vil se systemet i aktion, kan i kigge på Bærbar.com's Facebook side ved at klikke her.
Jeg har valgt at sætte 10 systemet til salg for 3.500 DKK, dog er der allerede solgt 1 stk.
Dvs. der er 9/10 licenser tilbage!
Kontakt mig på min mail simon@vato.dk eller læs mere her hvis du er interesseret.
God lørdag og weekend!
|
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Den ser super lækker ud den konkurrence.
Hvis der lå 3500,- i budgettet, havde jeg benyttet mig af tilbuddet. Men desværre :(
Held og lykke
Glædelig Jul
/Martin
|
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Den ser super lækker ud den konkurrence.
Hvis der lå 3500,- i budgettet, havde jeg benyttet mig af tilbuddet. Men desværre :(
Held og lykke
Glædelig Jul
/Martin
Hej Martin.
Mange tak!
Ærgeligt, at i ikke har plads i budgettet. Ellers en super pris! ;-)
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
17-12-2011 kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Simon
Jeg sad lige og beundrede siden i formiddags, og tænkte hvem der mon havde lavet det.
Thumbs up, det er virkelige gennemtænkt.
|
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:
Hey Simon
Jeg sad lige og beundrede siden i formiddags, og tænkte hvem der mon havde lavet det.
Thumbs up, det er virkelige gennemtænkt.
Hej Mark.
Tusind tak for ordene! :)
|