Jeg er i gang med at finde forskellige producenter på køkkenredskaber, men er ved at løbe tør for min søgning. Jeg håber, at der er nogen der kan/vil hjælpe til det eller kender nogen producenter. køkkenredskaber - kvalitet Jeg har prøvet med et dansk grossistfirma, som stadig mangler svar fra dem. Jeg vil finde ud af, at selv finde producenterne eller andre grossistvirksomheder, som kan kan købe ind samlet. |
mundt1982:Jeg er i gang med at finde forskellige producenter på køkkenredskaber, men er ved at løbe tør for min søgning. Jeg håber, at der er nogen der kan/vil hjælpe til det eller kender nogen producenter.
OK, du vil have hjælp fra andre...
mundt1982:Jeg vil finde ud af, at selv finde producenterne eller andre grossistvirksomheder, som kan kan købe ind samlet.
OK, nu vil du selv igen.
mundt1982:Jeg har prøvet med et dansk grossistfirma, som stadig mangler svar fra dem.
Mon ikke du skulle blive lidt mere klar i din kommunikation, hvis du har skrevet noget lignende til et grossistfirma, ville jeg nok ikke regne med det store seriøse svar.
Vi vil og kan måske godt hjælpe dig, men du bliver nok nødt til at være lidt mere klar i mæglet...
/