Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger producenter -agent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at finde forskellige producenter på køkkenredskaber, men er ved at løbe tør for min søgning. Jeg håber, at der er nogen der kan/vil hjælpe til det eller kender nogen producenter.

køkkenredskaber - kvalitet 

Jeg har prøvet med et dansk grossistfirma, som stadig mangler svar fra dem. 

Jeg vil finde ud af, at selv finde producenterne eller andre grossistvirksomheder, som kan kan købe ind samlet.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:41

mundt1982:
Jeg er i gang med at finde forskellige producenter på køkkenredskaber, men er ved at løbe tør for min søgning. Jeg håber, at der er nogen der kan/vil hjælpe til det eller kender nogen producenter.

OK, du vil have hjælp fra andre...

mundt1982:
Jeg vil finde ud af, at selv finde producenterne eller andre grossistvirksomheder, som kan kan købe ind samlet.

OK, nu vil du selv igen.

mundt1982:
Jeg har prøvet med et dansk grossistfirma, som stadig mangler svar fra dem. 

Mon ikke du skulle blive lidt mere klar i din kommunikation, hvis du har skrevet noget lignende til et grossistfirma, ville jeg nok ikke regne med det store seriøse svar.

Vi vil og kan måske godt hjælpe dig, men du bliver nok nødt til at være lidt mere klar i mæglet...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 03:20

Jeg kan godt se, at jeg har formuleret mig utydeligt.

Jeg mente, om folk kunne hjælpe til at komme i tanke om nogen grossister indenfor køkkenredskaber, som jeg nok kunne bruge.

Der er kommet et positivt svar på en leverandør som jeg skrev til. De har et ok sortiment, men har brug for flere lererandør. 

Vh Mundt 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 03:30

OK, fint nok

Har du prøvet nogle af de normal lidt større databaser, directories for grossister og producenter?

Kompass.dk  Dit bibliotek har den betalte version (der er lidt mere data, hvis nødvendigt)

wlw.de

Europages

Alibaba.com   Hvis du er lidt mere eventyrlysten, så prøv her, men hold ørene stive, der er både seriøse og useriøse

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 17. Dec 11
Skrevet kl. 04:32

mange tak for de links

Jeg fik lige skrevet til en af producenterne.

Jeg havde tidligere set Alibaba.com

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 05:04

Good luck...

Husk; Klare spørgsmål giver klare svar...

/

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:29

prøv at tage fat i Ole Thinggaard hos www.steel-function.dk i Ikast. Du bliver forbavset over deres priser. Og de har næsten alt til køkkenet.

mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)