Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoguide der bringer inspiration!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer..

Jeg har de sidste par dage set en masse små klip, som har hjulpet mig til at optimere og gøre min iværksætter karrierer endnu sjovere.

Jeg vil gerne dele det med jer og forhåbentlig kan du som iværksætter eller nytænker også få glæde...

Hvis dette skal blive en rigtig stor succes, som vi alle kan få ultra meget brug af, så upload en film som du mener kan have relevans, være sjov, inspirerende... Jamen så upload og del med os.

Her er mine videoer der kan gavne lidt!

- Denvar kun en for sjov, skal lige finde et guldkorn i morgen.. Blev pludselig så træt

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:50

Lidt om KAIZEN ..

Video 1 - En produktion

Video 2 - Forbedringerne, altså KAIZEN

Video 3 - Det bedste resultat

Ja... Nogle synes måske det er langtid at se en video om ting man godt ved.. Nuvel.. Også rigtigt, men nogle gange er det jo godt lige at få opfrisket hukommelsen!

Der kommer flere videoer herfra når jeg falder over dem..

I/du må da også gerne finde et par gode film der kan give andre inspiration, lette ens hverdag som iværksætter og ellers bare giver gode råd!

Tak

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 11:45

Der er også en til alle dem der er blevet bidt af at spytte QR koder ud på alt hvad de kan 

[View:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V2rVYvylvZc#!]

Den er nu ret sjov.. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)