Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træ/plast produktion søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg skal have udført noget trævare-produktion og søger derfor den rette til jobbet.

Som udgangspunkt snakker vi småt snedkerarbejde til udarbejdelse af en prototype som skal kunne modificeres indtil kravene tilfredsstilles.

Hvis det ønskede resultat kan opnås er næste skridt større produktion.

Produktionen kan også foregå i plastik :)

Er der nogen som har erfaringer og kan hjælpe med at sende mig i en retning?

Mvh,

Daniel

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:22
Kan arbejde i plast alt efter størrelse , har du tegning så skal jeg nok kigge på det :)
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:29

Det lyder godt!

Nu har jeg ikke erfaring med plastproduktion før, så har af samme årsag heller ikke nogen ide om hvad en 'tegning' bør indebære.

Snakker vi et omfattende blueprint af en art, eller blot en skitsesering fra hhv. oven, siden og bunden med dertilhørende mål etc.?

Måske et dumt spørgsmål - men man skal jo starte et sted

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 22:31

Metal: Tag kontakt til DTU's / Københavns Maskinmester skole og tag forbi deres værksted og spørg om hvad de vil have for det.

Maskinmestrene er nogle NO BULL-S***T typer og giver rigtig god konstruktiv feedback, på en hård måde så det skal man ikke tage sig af.

Træ:

Prøv at kontakte nogle tekniske skoler i nærheden af dig og spørg om de kan hjælpe dig og du vil betale for det, ring ikke til administrationen men prøv at få fat i dem der rent faktisk arbejder med tingene.

Plast:

Prøv igen DTU/Københavnsmaskinmester skole , men plast kan godt blive en dyr fornøjelse hvis der lige pludselig skal laves forme etc. til jeres ting.

Grunden til at jeg siger at du skal kontakte institutioner er for at du kan spare penge og evt. snakke med nogle der kan give god kritik. Du kan og bør også kontakte nogle virksomheder og se hvad de siger !

Smile !

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:34
Hvis du laver en tegning bare en skitse med mål , så skal jeg nok kigge på der :-) kan også lave i jern :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:59

Hej :)

jeg kan godt hjælpe dig med din prototype.

Jeg kan også godt lave en 3D & 2D tegning til dig.

Hilsen

Christopher 

CRJ design

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 15:16

Hej,

vi har ledige møbelsnedkere pt. Vi har en massivtræsproduktion af kvalitetsmøbler. Dit budget er selvsagt begrænset men vi kan nok godt finde ud af en fornuftig løsning hvis det er noget der er gode udsigter i.

skriv til mig på ad@sdmobler.dk - og beskriv gerne din ide (ikke i detaljer), dig selv (heller ikke i detaljer) og måske lidt om processen og tidshorisonten... så finder vi ud af noget.

-Allan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)