Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.hjemmesideekspert eller www.hjemmeside-ekspert ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet har været oppe før, men svarene har været forskellige.

Jeg skal lave en ny hjemmeside og vil gerne have det generiske søgeord xxxx med i urllen, men det er selvfølgeligt taget. Jeg kunne derfor godt tænke mig at have et domænenavn som indeholder et sammensat ord hvor xxxx er den ene halvdel. Jeg vil imidlertid gerne slippe for at have bindestreg.

Nu er der så mange der har skrevet at at der skal være bindestreg hvis jeg skal have mest muligt ud af søgeordet xxxx. Men jeg kan se at hvis jeg fx. søger på heste, så kommer der dette resultat frem

HesteGalleri.dk

www.hestegalleri.dk/

I kan se at heste er markeret. Betyder det ikke at google godt ved at den url er vigtig?

Er det kun nogle ord det gælder for eller virker det for alle så længe det er et unikt ord som fodbold, heste, sejlbåd osv.

Hertil skal det siges at jeg godt ved at man hvis man er god til SEO sagtens kan komme på side et uden at have en god url. Jeg vil bare gerne have at der er en url med relevant synligt søgeord som en del af urllen når min kommende side dukker op i google, samt jeg rigtigt gerne vil slippe for bindestreg.

Hvad mener i? Skal jeg uddybe skriver i bare!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:27

Hej Rasmus

Hvis jeg var dig og gerne ville slippe for bindestreg, ville jeg købe www.miteksempel.dk og
www.mit-eksempel.dk.

Også lave et 301 redirect fra www.mit-eksempel.dk til www.miteksempel.dk

Håber det var forståeligt :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:53

Hej Alexander og tak. Det svar kendte og forventede jeg egentligt også, men...

Jeg er stadig meget nysgerrig efter at finde ud af om det overhovedet er nødvendigt da det jo ser ud som om google rent faktisk opfatter et givent ord selvom der ikke er bindestreg:)

Men tak alligevel

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:57

Rasmus Ramskov:

Hej Alexander og tak. Det svar kendte og forventede jeg egentligt også, men...

Jeg er stadig meget nysgerrig efter at finde ud af om det overhovedet er nødvendigt da det jo ser ud som om google rent faktisk opfatter et givent ord selvom der ikke er bindestreg:)

Men tak alligevel

Det er nødvendigt, da du ellers hurtigt kan få en konkurrent på nogenlunde samme domæne bare med bindestreg. og så er spørgsmålet så, hvem gør mest ud af sin SEO og ja 1000 andre ting.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 18:14

KTJ-Media.dk:
Det er nødvendigt, da du ellers hurtigt kan få en konkurrent på nogenlunde samme domæne bare med bindestreg. og så er spørgsmålet så, hvem gør mest ud af sin SEO og ja 1000 andre ting.

Det havde jeg også tænkt mig alligevel, men jeg er alligevel stadig nysgerrig omkring mit oprindelige spørgsmål... Men det er måske helt irrelevant med 301 redirect, seo osv...

Jeg tænker bare...  hvis google kan opfatte ordet HESTE i HESTEgalleri, så kan det måske også være lige meget om en underside hedder hestegalleri/billederafHESTE.html istedet for hestegalleri/billeder-af-HESTE

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)