Hejsa folkens! For omkring en måned siden startede jeg min egen blog, og jeg er nu nået et imponerede view tal på 1400 - Alt imellem 50-200 views om dagen! Indtil videre har jeg 3 med skribenter. som anmelder produkter, laver guides og opretholder facebook siden! Jeg søger nu nogle flere med skribenter, som er glade for hardware, software og spil! Du kan skrive om alt fra telefoner til konsoller, så længe du kan gøre det på et klart og tydeligt engelsk! http://geekfp.blogspot.com/p/about-us.html - Du kan kort læse om hvordan du bliver skribent i linket, jeg søger primært folk som interessere sig for det de skriver! Har du en skribent i dig? og er du frisk på at ytre din mening? Så kom da igang, og få skrevet til mig! Yderligere info om siden, og de kommende aktiviteter; Jeg håber på at få flyttet bloggen over på et domæne efter nytår engang - når jeg får fundet ud af hvor domænet skal købes, og hvordan siden skal sættes op! Jeg er lige nu den eneste som har en sponsor, men håber snart på at kunne uddele nogle produkter til mine med skribenter, hvis de vel og mærket er pålidelige! Siden kører lige nu non-profit, det vil sige at hverken jeg eller andre tjener penge på det. Annoncerne på bloggen, skal udelukkende bruges på at opkøbe et domæne! Idéer søges, såvel som kritik og ros! God weekend til alle! |
bare en hurtig i højer side har du "readers" på Firefox får jeg serveren ikke fundet. Jeg synes dit logo er for stort og det ser ikke pænt ud.
ellers god vind