Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardware, software og spil anmeldere søges!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens!

For omkring en måned siden startede jeg min egen blog, og jeg er nu nået et imponerede view tal på 1400 - Alt imellem 50-200 views om dagen! Smile

Indtil videre har jeg 3 med skribenter. som anmelder produkter, laver guides og opretholder facebook siden! 

Jeg søger nu nogle flere med skribenter, som er glade for hardware, software og spil! Du kan skrive om alt fra telefoner til konsoller, så længe du kan gøre det på et klart og tydeligt engelsk!

http://geekfp.blogspot.com/p/about-us.html - Du kan kort læse om hvordan du bliver skribent i linket, jeg søger primært folk som interessere sig for det de skriver! Smile

Har du en skribent i dig? og er du frisk på at ytre din mening? Så kom da igang, og få skrevet til mig! Wink

Yderligere info om siden, og de kommende aktiviteter;

Jeg håber på at få flyttet bloggen over på et domæne efter nytår engang - når jeg får fundet ud af hvor domænet skal købes, og hvordan siden skal sættes op!

Jeg er lige nu den eneste som har en sponsor, men håber snart på at kunne uddele nogle produkter til mine med skribenter, hvis de vel og mærket er pålidelige! Smile

Siden kører lige nu non-profit, det vil sige at hverken jeg eller andre tjener penge på det. Annoncerne på bloggen, skal udelukkende bruges på at opkøbe et domæne! 

Idéer søges, såvel som kritik og ros! Smile

God weekend til alle!

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:50

bare en hurtig i højer side har du "readers" på Firefox får jeg serveren ikke fundet. Jeg synes dit logo er for stort og det ser ikke pænt ud.

ellers god vind

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 23:54

Også efter du genopfrisker browseren? Regner dog med at slette tabben, da det ikke er relevant for siden på nogen måde! :-)

Mit logo for stort? Har godt nok fået det at vide før, bør jeg gå mere simpelt til værks? Altså et lille stilrent billede til venstre for teksten, og så simpel tekst? :-)

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 01:07

bedre logo nu og readers er væk.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 01:24

Lyder godt Mikkel!

Tillykke med det! ;-)

Frederik - www.smaze.eu

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:49

Det jo heller ikke fordi at et domæne koster det hvide ude af øjene(45 kr). Det er jo bare lige en tier fra jer hver.

btw, du kan få et domæne billigst host webhosting as.

http://www.webhosting.dk/ 

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 01:52

Hej Mauran,

Ja det er rigtigt. Det er ikke så dyrt.. :-)

Men tror nu mere, at de tænker på de penge der skal betales inklusiv webhotel.

Man betaler jo oftest 1 år frem. Men igen.. Hvis man gik sammen om det, ville det ikke være så dyrt, end hvis man var selv.. :-)

Frederik - www.smaze.eu

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:02
Kan anbefale unoeuro.com :-)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 03:13

Jeg købte et par domæner med webhoteller dengang de var til 1 kr på surftown. Så hvis I finder et domæne (Der er .be til 1kr lige nu) må I gerne låne webhotel hos mig , foooooor freeeeeeeeeeee (Som Adam Sandler siger)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Skrevet kl. 15:21

Du kan også få dk domæne og hjemmeside for 9 kr inden 31.12 her

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)