Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jomsocial kildekode

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er glad for dine svar Rune

Jeg har jo absolut ingen erfaring med hverken Joomla eller Jomsocial, men det ser ikke ud til at være alt for avanceret.

Kender du meget til Joomla/Jomsocial

Jeg køber snart et webhotel. Så skal Joomla bruges som cms. Derefter skal jeg vel installere Jomsocial. Altså jeg regner ikke med at bruge selve Joomla som sådan. Skal jo ikke lave en hjemmeside. Så jeg forstår ikke, hvorfor Joomla skal installeres først. Var det ikke nok med bare at kunne installere Jomsocial på webhotellet, når det er et community, som jeg skal lave. Så når folk skriver mit domænenavn ind, så kommer de vel ikke hen til en tom hjemmeside, fordi jeg ikke har lavet nogen hjemmeside i Joomla. Kan jeg I Joomla gøre sådan, at når folk indtaster mit domænenavn, at de kommer direkte over til Jomsocial, hvor mit community er?

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 12:20

Hej Thomas,

Jeg ved ikke om JomSocial findes som en standalone løsning, jeg har kun anvendt den i Joomla, da jeg primært løser hjemmeside løsninger i Joomla.

Du kan sagtens lave JomSocial som startside, når besøgende kommer ind på din hjemmeside.

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Du er nød til at have Joomla installeret. Årsagen er, at Joomsocial er et plug-in/modul til Joomla.

Man kan sige, at det forum du vil bygge, er en bil.

Joomsocial er karosseriet, sæderne osv.

Joomla er motoren.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:35

Hehe ja, det siger jo nærmest sig selvSmile 

Men tak for svarene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:30

Uforpligtende kan du ringe eller skrive til mig og få en nærmere forklaring på hvordan det hænger sammen hvis du er interesseret.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)