Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug/misbrug af Trustpilot?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AnneOdense:

hej igen, ja det var et ekstremt tilfælde og en meget ubehagelig kunde, desværre. Og det er jo hvad der kan ske, måske er det vilkårene....men ihvertfald ikke fair vilkår. da det jo egentlig er misvisende info.

Tilbuddet var et af dem vi satte penge til på for at tiltrække kunder i en lidt død periode, vi havde købt et fast stort parti fra starten og kunne ikke skaffe flere, heller ej en lignende vare i samme prisklasse. Det var et "once in a lifetime tilbud" :-) Vi solgte 200 stk af varen til glade og tilfredse kunder, derfor så ærgeligt med ham "der kom for sent".

Kunden havde set varen i avisen 13 dage før hvori der stod hvor længe den gik til, men havde regnet med at vi ville sælge den selvom han kom for sent, heller ej regnet med at den var udsolgt (og jo vi skriver altid ..men forbehold for udsolgte varer osv.

Jeg synes at man i stigende grad oplever ubehagelige kunder der truer og kræver det urimelige. Jeg tror desværre det er pga. krisen kradser og folk farer nemmere op. Jeg har en veninde der arbejder i en børnetøjsforretning og en anden der er i en blomsterforretning og de oplever samme problem.

Anyway, det var et sidespring i forhold til emnet :-) sorry

Danskerne er verdensmestre i brok og klager! Især ville jeg meget nødigt arrangere charterrejser for danskere!

Du kan ikke tage dig af et par rådne æbler. Hvis resten af dine kunder er tilfredse vil et par kværulanter ikke kunne få nogen indflydelse, men jeg er enig i at det er ubehageligt.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)