Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nemt og gratis regnskabs program findes det

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg har en kammerat der lige har sluppet lønslave tøjlerne og gået solo og vil i den forbindelse høre om der er et nemt regnskabsprogram som også er gratis eller måske kun koster lidt. Han er ingen ørn til IT så det skal være nemt.

Jeg har pt. skaffet ham gratis hosting og selvfølgelig får ham tingene til kammeratpriser det er jo jul, så nu mangler vi bare et regnskabs program, er der nogen der kan fikse dette.

på forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Jeg ved ikke om det her er relevant. Men hvis du med regnskabsprogram også mener Excel, kan jeg anbefale Libreoffice pakken. :) 

http://da.libreoffice.org/

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:59

Mauran Muthiah:

Jeg ved ikke om det her er relevant. Men hvis du med regnskabsprogram også mener Excel, kan jeg anbefale Libreoffice pakken. :) 

http://da.libreoffice.org/

nej et rigtigt et der laver tingene nemt for ham men ellers tak for dit indput

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:00
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:38

Hej Henning

Nu ved jeg ikke, om du har besluttet dig for WinFinans, men du og din kammerat skal i hvert fald også være velkommen til at tage et kig på e-conomic regnskabsprogram. Du kan tage en gratis prøveversion i 14 dage, og se om det er noget.

Med e-conomic får du gratis support og opdateringer af programmet, og så er det 100% online, så det kan bruges overalt bare man har internetadgang.

e-conomic er ikke gratis (det koster 152 kr. om måneden) men det er WinFinans vist heller ikke, er det?

Opti-web.dk | Henning:
Se på WinFinans jeg bruger det - han kan få instrukser herfra u/b og programmet er FREEWARE!

Venlig hilsen

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Århus C
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Save Lives Skrevet kl. 12:04

Og ellers kan Saldi (www.saldi.dk) også anbefales.

Det benytter jeg selv, og hvis man ikke har specielle krav til IT-løsningen, så er det meget nemt at bruge det standardopsætningen. Det er desuden webbaseret, så man ikke behøver at installere noget. Husk dog at den gratis version selv fordrer at du tager sikkerhedskopi af regnskabet.

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16

Når det skal være nemt og billigt... Så har du 1 valgmuligheded... Billysbillig...

Bortset fra at jeg ikke kan klare navnet, så er det ufatteligt nemt! Jeg har lige hjulpet en med det, og jeg tror jeg lærte hende alt i det på 10 min over telefon, på trods af at det var første gang jeg så det...

Jeg fik sgu helt lyst til at droppe vores economic, og fokuser på billysbillig istedet... Det er virkeligt nemt! Også mht moms, den beregner det uden nogle besværligheder.

Se her: https://billysbilling.dk/ 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:05

Hej Sisse,

Jo WinFinans Small Business er FREE-ware - op til jeg mener det er 1500 liner så låses der men kan åbnes for noget med en tusse!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 13:08

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk