Jeg har en kammerat der lige har sluppet lønslave tøjlerne og gået solo og vil i den forbindelse høre om der er et nemt regnskabsprogram som også er gratis eller måske kun koster lidt. Han er ingen ørn til IT så det skal være nemt.
Jeg har pt. skaffet ham gratis hosting og selvfølgelig får ham tingene til kammeratpriser det er jo jul, så nu mangler vi bare et regnskabs program, er der nogen der kan fikse dette.
Nu ved jeg ikke, om du har besluttet dig for WinFinans, men du og din kammerat skal i hvert fald også være velkommen til at tage et kig på e-conomic regnskabsprogram. Du kan tage en gratis prøveversion i 14 dage, og se om det er noget.
Med e-conomic får du gratis support og opdateringer af programmet, og så er det 100% online, så det kan bruges overalt bare man har internetadgang.
e-conomic er ikke gratis (det koster 152 kr. om måneden) men det er WinFinans vist heller ikke, er det?
Opti-web.dk | Henning:
Se på WinFinans jeg bruger det - han kan få instrukser herfra u/b og programmet er FREEWARE!
Og ellers kan Saldi (www.saldi.dk) også anbefales.
Det benytter jeg selv, og hvis man ikke har specielle krav til IT-løsningen, så er det meget nemt at bruge det standardopsætningen. Det er desuden webbaseret, så man ikke behøver at installere noget. Husk dog at den gratis version selv fordrer at du tager sikkerhedskopi af regnskabet.
Når det skal være nemt og billigt... Så har du 1 valgmuligheded... Billysbillig...
Bortset fra at jeg ikke kan klare navnet, så er det ufatteligt nemt! Jeg har lige hjulpet en med det, og jeg tror jeg lærte hende alt i det på 10 min over telefon, på trods af at det var første gang jeg så det...
Jeg fik sgu helt lyst til at droppe vores economic, og fokuser på billysbillig istedet... Det er virkeligt nemt! Også mht moms, den beregner det uden nogle besværligheder.