Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt til alle biler i verden..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en tanke i flere år og haft ok succes på facebook med over 53.000 medlemmere i min gruppe.

Hvordan finder jeg en økonomisk stærk person som ville kunne hjælpe med udleve ideen?

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:05
Det kommer virkelig an på, hvor mange penge du skal bruge og om du skal bruge andet end penge. Det vil ofte være smart at kombinere det med en investor, med en person, der kan supplere dig, så din virksomhed vil stå meget stærkere.

Det lyder som om du har en rigtig god ide og du må meget gerne dele den med os andre!
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:20

hvordan vil du udleve ideen. Vil du have 120.000 medlemmer i din gruppe eller hvad.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:27

Du kan sende mig en mail, hvis der er så mange i din gruppe, så vil jeg gerne høre noget mere om det.

Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 22:39

Ideen er så skrøbelig at hvis jeg taler om den vil den kunne blive hapset meget stærkt.
Det med Facebook var bare en test og nu gælder det om at få patent mm..
Hvis du ikke har et firma i ryggen som har forbindelser kommer der ikke meget ud af mig.
Jeg skal kunne se at du kan magte den opgave som det kræver at få det ud på markedet ;)

PS selvfælgelig vil jeg kaste alle mine egne penge i det også.. no chicken moves! 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:10

Det er fint nok at du ikke vil uddybe det her, men jeg må jo vide lidt mere før jeg bare åbner min tegnebog.

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 12:56

Åbne tegnebogen? hmm ok det lyder rimeligt, men hvordan søger vi for (udover denne "offentlige samtale") at jeg er med indeover projektet? 

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:07

Hvis du er så sikker på at dit produkt er en god ide, får du patent på den inden du går vidre, selvom et paten også er dyrt og måske er der allerede en der har patent på samme ide.

Gå i banken og lån penge til patent ansøgning så er du sikret.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:21

mpmdk:

Hvis du er så sikker på at dit produkt er en god ide, får du patent på den inden du går vidre, selvom et paten også er dyrt og måske er der allerede en der har patent på samme ide.

Gå i banken og lån penge til patent ansøgning så er du sikret.

Enig hvis du kan søge det.

Prøv og tage ud til dem du er så heldig at de ligger i Tåstrup. Jeg ved fra en kammerat at han fik meget hjælp af dem der ude.

Patent- og Varemærkestyrelsen
E-mail: pvs@dkpto.dk

Helgeshøj Allé 81
2630 Taastrup

Tlf:  43 50 80 00
Fax:  43 50 80 01

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 13:22

Hahahaha gå i banken? Bankerne er ved at drukne i deres blodbad, jeg vil gerne tjene nogle penge og helst i en offshore account ;)
Vi skal tjene nogle penge ikke forære det i dråber til bankerne! 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)