Det kommer virkelig an på, hvor mange penge du skal bruge og om du skal bruge andet end penge. Det vil ofte være smart at kombinere det med en investor, med en person, der kan supplere dig, så din virksomhed vil stå meget stærkere.
Det lyder som om du har en rigtig god ide og du må meget gerne dele den med os andre!
Ideen er så skrøbelig at hvis jeg taler om den vil den kunne blive hapset meget stærkt. Det med Facebook var bare en test og nu gælder det om at få patent mm.. Hvis du ikke har et firma i ryggen som har forbindelser kommer der ikke meget ud af mig. Jeg skal kunne se at du kan magte den opgave som det kræver at få det ud på markedet ;)
PS selvfælgelig vil jeg kaste alle mine egne penge i det også.. no chicken moves!
Hvis du er så sikker på at dit produkt er en god ide, får du patent på den inden du går vidre, selvom et paten også er dyrt og måske er der allerede en der har patent på samme ide.
Gå i banken og lån penge til patent ansøgning så er du sikret.
Hvis du er så sikker på at dit produkt er en god ide, får du patent på den inden du går vidre, selvom et paten også er dyrt og måske er der allerede en der har patent på samme ide.
Gå i banken og lån penge til patent ansøgning så er du sikret.
Enig hvis du kan søge det.
Prøv og tage ud til dem du er så heldig at de ligger i Tåstrup. Jeg ved fra en kammerat at han fik meget hjælp af dem der ude.
Hahahaha gå i banken? Bankerne er ved at drukne i deres blodbad, jeg vil gerne tjene nogle penge og helst i en offshore account ;) Vi skal tjene nogle penge ikke forære det i dråber til bankerne!