Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal Account bekræftelse - Hjælp hurtigt!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oprettede min paypal konto for ca 2 uger siden.

- Jeg har endnu ikke modtagen den kode de skulle sende med en test indbetaling til min konto. - Nogle der ved hvor den besked evt. skulle stå henne?

Har bare brug for hjælp :I.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:19

Har du checket dit kontoudtog om koden står der, som en meddelelse til betalingen?

Alternativt, kan det tænkes at det du skal taste som kode, er det overførte beløb fx 6,05, dette bruges af flere andre bl.a. Google.

Håber det kan hjælpe!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Nu er jeg ikke voksen og bruger Mastercard til det.

- Hvad er et kontoudtog?

Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et kontoudtog er der hvor man kan de beløb der er hævet/indsat på kontoen eller kreditkortet.

Tidligere fremsendte banken det pr post, men i dag bruger de fleste netbank.

Så hvis du har netbank og Mastercard´ed er tilknyttet denne bankkonto, så log ind og se om du kan se en overførsel fra PayPal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Ja, jeg har en netbank som mit mastercard er tilknyttet.

Min netbank/mastercard er tilkoblet mine forældres login - men det gør vel ingen ændring?

Ja, der er en overførsel fra Paypal, men jeg kan ikke se noget tekst?
Der er bare en masse tal og informationer - intet med en kode.

Tilmeldt 28. Dec 09
Skrevet kl. 21:31

Prøv at læse den meddelelse du fik fra PayPal, står der evt at det du skal indtaste som kode, er det beløb de har overført?

Fx de har overført 6,05 kr og du skal taste så skrive 6,05 i kodefeltet - dette er en metode der benyttes ofte.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Jeg vil lige hurtigt tjekke det, så. - 10 min :-)

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 21:36

Hej.

Jeg har selv oplevet dette. - Koden burde stå på dit kontoudtog.

Har du prøvet at udskrive dit kontoudtog? :)

Hvis ikke, så prøv det - Eller kontakt deres support.

Mvh

Frederik

www.smaze.eu

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 22:11

Netinvestor:

Prøv at læse den meddelelse du fik fra PayPal, står der evt at det du skal indtaste som kode, er det beløb de har overført?

Fx de har overført 6,05 kr og du skal taste så skrive 6,05 i kodefeltet - dette er en metode der benyttes ofte.

Ikke helt korrekt; Verifikation af account foregår ved at man angiver creditcard info

paypal debiterer så kr 12.50 (for danske konti) og i kontoudtoget fremgår der en firecifret kode der skal angives 

Snip fra paypal hjælp - se format for koden herunder:

Where do I find the PayPal code to link and confirm my credit card?

You can find your 4-digit PayPal code on your debit or credit card statement next to or near the charge amount. 

Your code will look like this in the item description section of your statement:

PayPal*1234 CODE or PP*1234 CODE

Please allow 2 to 3 business days for the PayPal code to appear on your online card statement. If you do not have online access to your statement, you'll need to wait for your statement in the mail. 

To enter your PayPal code, log in to your PayPal account and click Profile near the top of the page. ClickMy money under My Profile and then click Update in the Debit and credit cards section

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 18:20

Nu er det meget længe siden jeg verificerede min PayPal konto, men jeg mener at kunne huske, at jeg var nødt til at ringe til min bank for at få koden. Den stod ikke i kontoudtogets overskrift. Det kan være, at man i dag kan klikke på "yderliger oplysninger" i sit kontoudtog og så se koden der i sin Netbank?

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)