Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbuds og aftale mellem mig og kunden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
 jeg vil god start et rengøringsfirma start af en rengøringsvirksomhed
men jeg vil ikke nogger om tilbud og en aftale og en time pris på rengørings er ca 220 kr +moms ? hjelp
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
For det første bør du kun ligge dit spørgsmål 1 sted.

For det andet bliver du nød til at gøre mere ud af at skrive et ordenlig spørgsmål, det er tydeligt at se du enten er ordblind eller ikke dansker, det gør hele processen langt sværere, og det kræver du bruger langt mere tid på at udforme et indlæg.

Kun sådan har folk mulighed for at svare på dine konkrete spørgsmål.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er endnu ikke helt sikker på jeg forstår dig ret.

Men det er et krav man bliver momsregistreret ved en omsætning over 50.000 kroner årligt.

Inden det er det ikke lovkrav, men det kan give en lang række fordele, såsom det er lettere at trække materialer og inventar fra.

Som jeg forstår dig vil du forblive i dit nuværende job på halv tid, og det synes jeg lyder som en god ide, det gør mange iværksættere for lige at føle sig frem, og se om det er noget de kan klare på fuldtid.

Hvis du vil leve af firmaet så får du forhåbentlig også en omæstning over 50.000 og derfor kan du næsten ligeså godt registrere dig fra start.

Men da det lyder til du er på rimlig bar grund angående det økonomiske, så vil jeg anbefale dig at holde et møde med dit lokale erhvervscenter/kommune.

De afholder gerne et gratis og uforpligtende møde, hvor de sætter dig ind i virksomhedskatter og registring af virksomhed.
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville og så gerne tilbyde dig at tage et møde med dig. Så kan vi tale om hvad der skal til for at starte en virksomhed.

Jeg kan se at du ikke bor så langt væk fra min virksomhed.
 
Det kan være lidt nemmer for dig at få svar på dine spørgsmål, når vi sidder direkte overfor for hinanden.
 
Det skal heller ikke koste noget.
 

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)