Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown domæner til 1 kr - denne uge .be

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på at Surftown kører med kampagner med domænenavne til 1 kr for tiden. Denne uge er det .be (belgien) som man kan få til 1 kr og der er ingen begrænsning. Så hvis du skal bruge nogen billige domænenavne til et eller andet så er det i hvert fald billigt nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Kan lige tilføje at fornyelses prisen er 69 kroner pr. år.

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:07

Det var da noget af et tilbud at fyrre af. Men hvor relevant er det for en dansker med et .be domæne?
Håber på at de hoster op med evt. eu, net, com, dk eller andet til en ordentlig pris ;)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 00:04

Jeg så det godt - men jeg vidste faktisk ikke det var belgisk.. Spændende! Er det et marked nogle Aminoer har erfaring med?

Men et .com tilbud fra Surftown ville altså være godt...

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 16:57

Så er der .me domæner til 1 kr på surftown, perfekte til en personlig blog eller online visitkort.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:03

Erik Hamre:

Så er der .me domæner til 1 kr på surftown, perfekte til en personlig blog eller online visitkort.

det koster en 1 kr nu, skal man så betale 109 kr næste år ?? eller ejer man domænet ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 29. Jul 10
Skrevet kl. 17:32

Ja, du skal nok betale fuld pris næste år HVIS du vælger at fornye domænerne, men du kan jo godt nå at tjene nogen penge på dem inden der.

.me domænerne er jo geniale til Engelske sider, bare et par forslag entertain.me, try.me, quiz.me, tell.me, love.me osv, de er sikkert alle sammen taget, men man kunne jo finde købe nogen lignende, smide en blog op og se om ikke man kunne afsætte dem igen på Flippa.com eller lignende.

Tilmeldt 17. Sep 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:37

Med surftowns nedetid så tror jeg hellere jeg ville betale for et ordenligt webhotel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)