Er der nogen der ved hvor jeg kan få leveret følgende, til en fornuftig pris: A3 evt en str mindre. gloss papir 130 gram-200 gram digital tryk eller samme kvalitet. farve på ihvertfald en side (evt begge) 400-500 styk. Jeg levere filen med desing. Hvis det er i området fra køge og opefter kan jeg selv hente det. Levering på max 5 dage. |
A3 flyers til en fornuftig pris?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
// Jesper Skov
Jeg kan varmt anbefale Discountprint.dk Hvis du vælger digitalprint (optimalt til dit oplæg) så er der levering på 1-2 arbejdsdage. /Michael |
Hej Tine, Jeg kan ikke tilbyde dig en billig pris, men til gengæld en høj kvalitet og en ordentlig service ![]() Jeg lurede godtnok også lidt da du havde skrevet "A3-flyer" - vi ville sagtens kunne lave det i MediaMouse, men det er noget usædvanligt at man ligefrem vil bruge et A3-ark som flyer ![]() Hvis vi eventuelt skulle køre flyers til dig, så vil prisen se således ud: Format: 105 x 147 mm. Omfang: Løsark Oplag: 500 stk. Tryk: Digitaltryk Poly Farver: 4+4 (fuld 4-farve til kant på begge sider - CMYK) Papir: 170 gram semigloss Pris: kr. 962,00 Prisen er så baseret på at vi modtager et layout fra dig. Hvis du ikke kan levere layoutet, så kan vi også godt hjælpe dig med at lave det til en fornuftig pris. Da oplaget ikke er så stort, så vil det bedst kunne betale sig at køre det som digitaltryk. Jeg har så regnet prisen ud fra at vi kører det som digital poly som er rigtig flot. Omkring papiret har jeg valgt noget 170 semigloss som egner sig godt til flyers og har en pæn overflade. Prisen dækker hele produktionen fra konvertering og opstart til tryk og levering til din adresse. Prisen er dog eksklusiv moms. Du er meget velkommen til at kontakte mig på 22 72 66 72 hvis du har nogen spørgsmål. |
Vh. Torben |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)