Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad får dine ansatte i julegave?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo kun mig selv, så min julegave til mig selv er, at jeg holder fri mellem jul og nytår :P

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspungt syntes jeg ikke man bare skal give for at give.

Hvis man skal give en julegave skal det være noget der kan huskes, ellers er den ingen grund til at give en julegave. I min tidliger virksomhed fik den sku gas da jeg ikke kunne drive virksomhed uden mine chauffør, de har fået lige fra en ps2 er til helly hansen jakker m.m. da jeg mener at man vil også blive husket får de fede julegaver, lige sådan man vil blive husket for en skål eller andet skrammel med firma logo på.

Jeg har pt ingen virksomhed, men når mit projekt en gang bliver til virksomhed ville mine ansatte helt sikkert få de fedeste julegaver igen.Cool

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Min bedre halvdel har givet mig en super ide, istedet for at købe dyre gavekurve fra interflora eller lign med 2 flasker vin for 300 kr, så har jeg bestilt poser fra irma, med levering til døren til hver enkelte personale, med alt muligt godt!

Det er en meget bedre investering og vinen er bedre:)

God jul Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg fik en fed ny computer.

Min chef er fantastisk, og så er han talentfuld og ser flot ud :-)   (læs;mig selv)

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der hvor jeg er ansat har vi ikke fået noget.

Det syntes jeg sådan set også er fint, da der blev fyret et par stykker i slutningen af novenber grunden for lidt at lave.

Så havde vi fået gaver havde det været lidt som at pisse på de fyrede.

Så jeg har det fint med ikke at have fået noget.

Det værste jeg har fået var en gave jeg fik af firmaet i Juli måned fordi jeg havde gjort en god indtast, det blev jeg da glad for, men da jeg kom hjem og fandt ud af den indeholdt jule øl som var udløbet og fik kigget lidt nærmere på kassen kunne jeg se det var den julegave vi havde fået 7måneder tidligere. Og så kunne jeg se at nogle af tingene i gaven manglede, da jeg stadig nogenlunde kunne huske hvad den havde indeholdt Super Angry

Det var stadig en julegave :D

 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Glen:

Jeg fik en fed ny computer.

Min chef er fantastisk, og så er han talentfuld og ser flot ud :-)   (læs;mig selv)



Cool chef du har - Chefen på Amino gav mig  en løbetur i før-julegave. Den var jeg faktisk rigtig glad for. Den var gratis, gav utroligt meget energi inden jeg skulle fortærre juleand ogris a la mande. Jeg blev så glad for den at jeg gav min bedre halvdel en løbetur i julegave som jeg forventer der bliver gjort brug af i morgen formiddag.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte en røvfuld legetøj til min partner, da han lige har fået barn :) 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ansat i Føtex, og da vores varehus havde nogle penge tilovers fik alle medarbejderne et valg mellem 3 julegaver:

- to biografbilletter + sodavand og popcorn, samt en pose chips.

- en hulens masse slik og sodavand.

- 2 flasker vin + 2 flasker juleøl + chokolade og marcipan.

Det synes jeg var fint, da man så selv kunne vælge hvad man var til :)

Mvh Tobias.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

min julegave var julepige og julemanden strip til danmark og jeg gav mig selv nogle ekstra timer pole dans og zumba dans og masser af motion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)