Hej Christopher. Nu siger du selv du leder efter andre spillere, og det er derfor ikke for at konkurrere med Censure som sådan, men det gør vi jo et eller andet sted i denne sammenhæng :) Jeg tror ikke 10-15k er helt ved siden af, og det er endda ret billigt sat. Det er en film vi sagtens kan levere - Vi er stærke i After Effects, som er det program de fleste af de film du linker til, er lavet i. Vi leverer til mange førende reklamebureauer og virksomheder, og er derfor på hjemmebane, når det drejer sig om denne type film. Vi har bl.a. stået for compositing (After Effects), klipning og fotografering(danske interviews) af Norriqs profilfilm, du kan se her: http://www.norriq.dk/om-norriq/norriq_film.aspx Du kan se mere af hvad vi laver på www.brightbeetle.dk. Vi går gerne ind og tager en dialog om hvordan præcis det skal produceres, og ud fra dét kan vi også strikke et tilbud sammen, så du har noget lidt mere konkret at gå efter. Mvh. Tim Resdal |
Hej Christopher
Jeg har lavet lidt forskellige film af den slags, du kan se et par eksembler her.
Du kan også taget et kig på min showreel der er et sammenklip af diverse produktioner:
Skulle du have fået lyst til endnu mere så tag et kig på min Youtube kanal her
Med hensyn til pris så afhænger det jo af mange ting, men de 10.000 - 15.000 der er nævnt her i tråden er ikke urealistisk.
/Meik