Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integrering af regnskabsprogram med webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er så småt ved at planlægge udvidelse af min webshop, og i den forbindelse vil jeg gerne have fuld integration med et regnskabsprogram. I forvejen bruger jeg Übercart på Drupal til webshop og regnskabet kører i C5.

Er der nogle der har erfaring med integration til Übercart, eller hvad bruger i andre med fuld integration, webshop som regnskabsprogram?

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:17

Hej Kent

Regnskabsprogrammet e-conomic kan integreres med flere forskellige webshops. Lige nu er der udviklet 12 webshop-apps, som du kan integrere med e-conomic.

Som det ser ud nu, så er der dog ikke udviklet en app til Übercart, men jeg hører fugle synge om, at en af vores eksterne app-udviklere har gang i en integration til netop den webshop.

IEX, har allerede en VirtueMart-løsning som fungerer med e-conomic. IEX er dem som arbejder på Übercart app'en, så du kan jo evt. kontakte dem for at høre, hvornår Übercart app'en er klar, hvis ikke du vil skifte webshop.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:25

Hej Sisse

Tak for svar, det er jo guld værd at vide. Jeg prøver at kontakte dem.

Hører dog også gerne fra folk som allerede har fuld integration i et andet system end Übercart. Hvad er godt eller skidt ved de systemer I bruger?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:47

Er der ikke nogle herinde der har fuld integration af regnskabsprogram til jeres webshop, som vil dele erfaringen?

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 00:21

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 08:17

Hej Nicolai

Tak for feedback. Jeg er dog i mellemtiden rykket over på Magento platformen, og der er rig mulighed for integration til næste alle regnskabsprogrammer.

Fed webshop du har ellers.

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 14:20

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)