I dag er sidste dag, hvis levering skal foregå i inden jul eller i år. Bestiller nogen efter i dag, så vil leveringen først finde sted i starten af Januar. Men tilbuddet vil selvfølgelig stadigvæk gælde, da bestillingen sker indenfor perioden ;D
Og vil man bestille en størrelse eller farve, som ikke er på lager, så kontakt os via kontaktformularen på shoppen. Please ik flere PBs, da jeg ik når at læse dem før mellem jul og nytår, eller i starten af det nye år...
Jeg må ærligt erkende, at jeg ik har sat mig ind i disse jakker, og dermed ved jeg faktisk ik, hvor og hvordan de falske skiller sig ud fra originalerne. Vi køber jakker direkte fra GEO, og derfor + manglende tid, så har det ik lige været et punkt, som jeg synes, der skulle bruges tid på...
Men jeg kan da prøve at undersøge det for dig? Har du evt nogle billeder af din jakke?
Så har vi også modtaget et par lækre kvalitetsjakker.
Tak til Morten og Customfit.eu for lynhurtig og sikker levering og ikke mindst god service.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Forsøgte at ligge en ordre, men der opstod et par problemer.. Har sendt dig en mail
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.