Kan også anbefale at bruge GoogleBlog Search og finde blogs der skriver om samme emne, og læg indlæg på de blogs med link i, men lad VÆRE med at spamme god og hver man den vej, skriv RELEVANTE indlæg der tilfører værdi til de blogs du besøger den vej, giver i sidste instans det bedste udbytte, og så læs af SEO-Lex af Rosenstand, og i forhold til linkbuilding, så lad vær med at lave 30 om dagen, jvf. Rosenstands bog, "giv os i dag vort daglige link" hvis du sørger for at få et godt relevant blivende link om dagen er du godt i gang.
Da jeg startede Smaze, spammede jeg rundt på alle mulige sider.. Bad mine venner om like.. Hvilket jeg fandt ud af, at jeg ikke blev så populær på. Nu afholder jeg en konkurrence, og kan love dig for, at ens likes stiger.. hold da kæft.
Puha.. Det er lidt forskelligt.. Der kommer an på, hvilke anmeldelser jeg linker til. Men har fra 30-50 om dagen.. :-)
*Derudover får jeg også besøg/likes fra www.gadgets.dk, som er vores partner*
Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.
Da jeg startede Smaze, spammede jeg rundt på alle mulige sider.. Bad mine venner om like.. Hvilket jeg fandt ud af, at jeg ikke blev så populær på. Nu afholder jeg en konkurrence, og kan love dig for, at ens likes stiger.. hold da kæft.
Puha.. Det er lidt forskelligt.. Der kommer an på, hvilke anmeldelser jeg linker til. Men har fra 30-50 om dagen.. :-)
*Derudover får jeg også besøg/likes fra www.gadgets.dk, som er vores partner*
Må man gerne lave konkurrencer på facebook stadig ?
Må man gerne lave konkurrencer på facebook stadig ?
Man må sådan set gerne lave konkurrencer på facebook endnu, men der er flere retningslinier man skal følge (eller snige sig udenom), jeg ved ikke selv så forfærdeligt meget om det, men ekspert bloggeren Thomas Bigum har her på amino skrevet et godt indlæg om hvad man kan gøre.
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---