Hejsa, Jeg sælger et teknisk produkt og vil gerne videreudvikle forretningen med en serviceaftale, hvor jeg for et fast årligt beløb tilbyder service og reparation af solgte produkter. Er der nogen, der har en lignende aftale eller en skabelon jeg kan tage udgangspunkt i? At starte fra bunden med at skrive en sådan aftale virker ret uoverskueligt...... |
Hjælp til serviceaftale
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg ville anbefale at bruge en ekstern servicepartner der har infrastrukturen til sådan en service. Det jo svært at overholde hvis man bliver syg eller har ferie. Og det er nødvendigvis ikke så dyrt. Mvh. Kasper/POS-Consult |
Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen
POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK
Hej Kasper, God pointe, men sygdom og ferie er ikke begreber jeg opererer med ;) Desuden har jeg et landsdækkende netværk, der kan hjælpe mig med det praktiske. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)