Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til serviceaftale

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Smarte Løsninger IVS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sælger et teknisk produkt og vil gerne videreudvikle forretningen med en serviceaftale, hvor jeg for et fast årligt beløb tilbyder service og reparation af solgte produkter.

Er der nogen, der har en lignende aftale eller en skabelon jeg kan tage udgangspunkt i? At starte fra bunden med at skrive en sådan aftale virker ret uoverskueligt......

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej CN

Jeg ville anbefale at bruge en ekstern servicepartner der har infrastrukturen til sådan en service. Det jo svært at overholde hvis man bliver syg eller har ferie. Og det er nødvendigvis ikke så dyrt.

Mvh. Kasper/POS-Consult

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Næstved
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 30
Fra  Smarte Løsninger IVS Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

God pointe, men sygdom og ferie er ikke begreber jeg opererer med ;) Desuden har jeg et landsdækkende netværk, der kan hjælpe mig med det praktiske.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)