Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ny twitter/facebook

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

kast dig ud med en iværksættere passion og vilje aldrig er sket og lav det vildeste der er set

held og lykke for jeg ved det lykkes hvor der vilje er der iværksættere sejre Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:32

Berti Kesmez:
Til det med en stjerne, så håber jeg da, at det er sådan at man stemmer selv og ikke ''opfordrer'' andre til at stemme hinanden ned...Det ville være super ærgeligt, hvis en side som amino blev misbrugt sådan..

Her fik du så 5 stjerner fra mig, for den kommentar.

Til Mads: Det er et meget ambitiøst projekt, du sætter dig for. Men tro på det - hvor, der er vilje er der vej :o)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:07

Berti Kesmez:

Hej Morten,

Det må man sige :) Jeg ved ikke om det var for groft (var det måske). Men det var slet ikke ment på den måde! Jeg har heller ikke skrevet at han skulle droppe sin idé, men hentydet til, at det måske bare var bedre med en start på noget andet først...Mads gør hvad han vil ligemeget hvad jeg siger. Mads kender mig ikke og kan i princippet være ***** ligeglad med hvad jeg mener. Jeg synes det er super nice, at mindre iværksættere som mads (og mig selv) tør, at kaste sig ud i sådan noget.

Til det med en stjerne, så håber jeg da, at det er sådan at man stemmer selv og ikke ''opfordrer'' andre til at stemme hinanden ned...Det ville være super ærgeligt, hvis en side som amino blev misbrugt sådan..

Mvh.

Berti.

Jeg vil nu nok sige at dit indlæg bar tydeligt præg af at du ikke mener han er gammel nok til at gå i gang med projektet.

Jeg opfordrede ikke andre til at give dig én stjerne, men nævnte at jeg håber at der er flere som gør som mig, da jeg virkeligt synes at dit indlæg var langt ude.

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:00

Hej Morten,

Ja, jeg er enig med dig i, at man godt kan komme til at fejlfortolke mit indlæg. Men faktum er at jeg ikke havde nogle intentioner om, at ødelægge drengens drøm! Jeg drømmer selv om at blive iværksætter og ved hvordan det føles når man gerne vil lave noget stort...og til det med stjernerne igen. Så var der en grund til, at jeg skrev ''opfordrer''. Jeg mener ikke at du direkte opfordrede folk til at give mig en stjerne, men alligevel synes jeg du benyttede dig af lejligheden til at få ''stemt mig ned''. For det kan da godt være, at jeg havde skrevet noget fuldstændig hul i hovedet, men jeg synes stadig ikke man skal skrive at man håber det bliver stemt ned (bare min mening).

On-topic:

Respekt til dig Mads, for at have lært dig selv at programmere lidt i en alder af 13! Du er til inspiration for mange på din alder, inklusiv mig! Men din idé vil jeg stadig overveje, hvis du vil har jeg en hel blok papirer fyldt op med idéer og det kunne jo være du var interesseret i at høre om nogle af dem. Men hvis din drøm virkelig er, at skabe et socialt medie som facebook, så ønsker jeg dig held og lykke!

Mvh.

Berti.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40

Berti Kesmez:

Hej Mads,

Det er super sødt du gider at bruge tid på, at være iværsætter, men jeg er 16 år og kæmper lige nu med en ven for at få en hjemmeside (der er 100 gange mere simpel end det du går og tænker på) op og køre. Jeg faldt lige over din profil og så, at du er 13 år. Du er endnu alt for ung til, at kaste dig ud i sådan noget...desværre...

Mvh.

Berti.

Tro mig, jeg er 17 år og har leget med PHP siden jeg var 14 år gammel. Men jeg kender 10 - 13 årige som har mere skillz i det end mig. De forklarer ennda også tingene meget bedre. :) 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:45

Mauran Muthiah:

Berti Kesmez:

Hej Mads,

Det er super sødt du gider at bruge tid på, at være iværsætter, men jeg er 16 år og kæmper lige nu med en ven for at få en hjemmeside (der er 100 gange mere simpel end det du går og tænker på) op og køre. Jeg faldt lige over din profil og så, at du er 13 år. Du er endnu alt for ung til, at kaste dig ud i sådan noget...desværre...

Mvh.

Berti.

Tro mig, jeg er 17 år og har leget med PHP siden jeg var 14 år gammel. Men jeg kender 10 - 13 årige som har mere skillz i det end mig. De forklarer ennda også tingene meget bedre. :) 

Jeg vil gerne bakke Mauran op her.

Jeg har altså kodet siden jeg var 10 år gammel og jeg er altså 14 nu. Det er sagtens muligt at lære det så tidligt. 

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor der er vilje er der vej! Men vejen kan godt være meget lang.

Jeg tror ikke at der er nogle der ønske at ødelægge hans drømme, men man kan jo lige så godt være realistisk. Basalt set beder du, Mads, om en der kan kode og ligge penge. Hvad kan du? :-) ikke misforstå mig, men hvorfor skulle folk gå ind i det med dig?

Der er stor forskel på at knuse folks drømme, og så være realistiske. Mange unge har store drømme, det har Simon Mørch også, men han startede altså også med små hjemmesideprojekter. Det gjorde vi alle tror jeg. Så jeg vil hellere opfordre Mads til at lave et par mindre projekter så han lærer en masse om udvikling, marketing, økonomi osv.
Så kan du altid lave det nye FB/Twitter om et par år :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:18

Casper Blom:
Hvor der er vilje er der vej! Men vejen kan godt være meget lang.

Jeg kan ikke være mere enig. Men det er på de lange veje, man lærer mest. Udleves drømmen ikke i det ene projekt, så kan den udleves i et andet - tiden vil sjældent være spildt, hvis blot man lærer noget undervejs.

Mads kommer ikke til at lave det nye sociale medie "over night", så uanset hvad, kommer han til at starte med et lille hjemmesideprojekt. Men man kan godt sigte højt med et lille hjemmesideprojekt, og hvis ambitionerne og evnerne rækker til det, så kan det jo blive stort... en dag.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)