Hej venner. Jeg er gået igang med at SEO optimere min webshop endnu mere. Derfor er jeg stødt på denne udfordring. Jeg er lidt i tvivl om hvilke søgeord jeg skal bruge, og hvilke der er mest oplagte for min webshop? Derfor håber jeg du vil kunne komme med nogle af de bedste forslag til hvilke jeg bør satse på. Dette skal ikke bruges i Adwords sammenhænge, men mere til linkbuilding, anker tekster osv. Jeg kunne ligeledes også godt tænke mig at høre, hvad du ville bruge i metabeskrivelsen, samt søgeord du ville bruge, hvis det var din butik. Jeg håber du har lyst til at hjælpe. Jeg vil komme med lidt info om butikken, så du har nogenlunde en sammenhæng mellem min vision og min internet butik.
Jeg vil også gerne slå et slag for bogen e-pusher jeg er igang med at læse, samt andre gode seo artikler her på amino. De har virkelig været inspirerende.
Vi har også en facebookside.
Webshoppen kan du finde her www.CBRAogKO.dk
Jeg glæder mig meget til nye input samt alternative idéer.
Mvh
Christian Danielsen
www.CBRAogKO.dk
|
Når du skal finde dine søgeord kan det være en rigtig god i det at bruge Googles søgeordværktøj: https://adwords.google.dk/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS
Nu når du anbefaler E-pusher, så kan jeg anbefale dig SEO-LEX. Med den får du hurtigt en rigtig stor viden inden for SEO :-)
- Alexander Baandrup Larsen