Goddag allesammen, lad mig starte med kort at præsentere mig selv; Mit navn er Morten, jeg er 19 år gammel, udadvendt og brænder for at arbejde. Jeg har længe gået med en idéen om at starte min egen tøj forretning, forretningen skal foregå sådan at alt handel skal foregå over nettet, jeg vil handle med mærker som allerede er kendte i forvejen, derudover har jeg også tænkt over idéen med at starte mit eget mærke, men vil det være en god idé når min primære tanke er at sælge til private? Mine spørgsmål er; Vil ideén være til at føre ud i virkelighed er den holdbar Hva skal mit budget være fra start ( hvad ville være en god idé at handle ind for ) Bedste muligheder for at markedsføre produktet. |
God ide.
Sørg for at få dig en SEO webshop når webshoppen skal igang.
Sørg for at få dig et godt netværk !
Markedsfør også via Facebook via mund til mund / ven til ven, og ved at lave din egen page.
Flotte billeder er et must og meget gerne med en model på. Her kan du måske finde nogle venner eller nogle der er ved at starte op og vil hjælpe dig igang billigt.
Dit eget mærke kunne være fedt, søg evt. via nettet, evt. alibaba.com for at finde en producent der vil brande for dig, men du skal nok punge lidt ud og sørg for at tøjet ikke indeholder alt muligt og umuligt som det ikke bør.